Hoi allemaal, Ik slik op dit moment de minipil. Dit doe ik al sinds de geboorte van mijn zoontje. Nu ben ik 3 weken geleden mijn pil een keer vergeten. Mijn man en ik hebben diezelfde avond seks gehad. Nu weet ik dat de kans dat ik zwanger ben zeer klein is. Maar volgens de huisarts zou het wel degelijk kunnen. Nu vraag ik mij af wanneer ik het beste kan testen. Ik dacht zelf aan vier weken na de 'mogelijke' bevruchting. Maar kan dit ook eerder? Bijvoorbeeld na drie weken al? Of is een test dan niet betrouwbaar?
2 weken na de laatste keer onveilig seks kan je testen. Dus die avond dat je seks hebt gehad en je pil bent vergeten 2 weken bij optellen en die dag kan je testen. Succes
Hoi allemaal , ik heb gisteren getest n.a.v. jullie advies . Ik ben niet zwanger. Maar.... dit heeft toch wel een positief iets teweeg gebracht. Mijn man riep namelijk steeds dat hij maar 1 kindje wilde. Ik wil er heel graag 2. Hij is er goed over gaan nadenken toen we dachten dat ik misschien zwanger zou zijn. Hij zei gisteren dat hij het toch wel erg jammer vond dat de test negatief was. Dus vandaag heb ik mijn pillenstrip weggegooit
whoehoee! Dat hij er nu toch voor wil gaan! Wel jammer dat het niet meteen raak was natuurlijk hihi. Hier is het ook zo gegaan. Ik dacht dat ik zwanger was door de minipil heen. Bleek volgens de dames hier een eisprong, bloedtest was negatief. Maar hadden seks gehad dag voor ik moest stoppen met i.v.m. mogelijke zwangerschap. Dus toen 2 weken weer spanning of we zwanger waren. Afgesproken dat we er in januari misschien december voor zouden gaan. maar het mocht niet zo zijn en toen zijn we er toch meteen voor gegaan hihi