Ik denk dat je best zwanger kan zijn maar dan 3 weken en n paar dagen..en te weinig hcg voor de CB. Maar ik ben het met de anderen eens dat ik zeker nog een ander testje zou doen.
Ja,heel raar zonder positieve test. Maar bij deze,alsnog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Zo irritant van deze topics waarbij de TS advies vraagt en dan kwaad wordt als ze niet het gewenste antwoord krijgt...
je vraagt wat mensen denken, maar je hebt je eigen conclusie al en wordt boos als mensen wat anders denken. Maak om te beginnen dan geen topic aan Dan krijg je geen reacties die je niet wel lezen.
Jemig zeg, open dan geen topic als je zo reageert. Jij schetst een situatie met foto van een streep die nauwelijks te zien is, daar wordt m.i. heel normaal op gereageerd. Het is natuurlijk niet wat je wilt horen, dat begrijp ik ook wel. Velen van ons willen graag zwanger zijn. Maar dat je dan gelijk zo reageert vind ik jammer.
Ik snap jou gevoel wel.. maar jammer dat je zo reageerd als we willen helpen,misschien niet t antwoord dat je verwacht maar we kunnen toch niet liegen en jou valse hoop geven? Als je echt denkt dat je zwanger bent , van harte gefeliciteerd . Ik doe niet op je test reageren anders krijgen we weer een reactie dat we lullig doen. We snappen allemaal jou gevoel .. We zitten allemaal voor hetzelfde op dit forum!
TS je bent niet zwanger en wij zijn ook niet je vriendinnen en wij zijn ook niet een verloskundige en kunnen net als je vriendinnen ook niet in je buik kijken, maar dat kan je zelf ook niet. Al met al, bedenk goed dat als je een topic start je dat doet omdat je een verhaal hebt en daarop een reactie wil, niet medeleven of zoals jij ze noemt "klote reacties", want dat zou jou onterechte hoop geven, daar zijn dus wel jou vriendinnen voor... Maar hier geven vrouwen die inmiddels zwanger of al mama zijn of een kinderwens hebben een mening gebaseerd op een eigen ervaringen en ervaringen die ze op hebben gedaan op het forum. Wij vrouwen adviseren elkaar, wij zijn alleen maar eerlijk. Fijn toch
Ja dames jullie hebben wat dat betreft gelijk.. maar ik heb die rot onzekerheid en dat voelt niet goed jullie hebben gelijk ik had anders kunnen reageren.. mijn excussens dus bij deze.. mss ben ik korter dan ik denk indd maar dat zou nog niet verklarwn waarom de andere maand niks is geweest