Hej dames vandaag zit ik op 10 of 11 dpo! Tis een beetje vroeg om te testen i know maar toch wat klachten dat mijn nieuwsgierigheid de overhand neemt! Wat denken jullie als jullie deze test zien? Resultaat na ongeveer 10 a 15 minuutjes! Ik weet niet of het een indroogstreep is of slecht doorlopen kleurstof of misschien licht positief.... Daarom jullie mening gevraagd!
Ik zie wel wat maar kan niet beoordeling of dit een indroger is of niet. Ken deze testen niet. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het raak is. Mss overmorgen nog eens testen en kijken of ze oplopen?! Ik duim!
Dankjewel voort meekijken! Ik wacht ook nog geduldig af vorige ronde werd ik op 11 dpo ook ongesteld dus soms denk ik het komt er vast nog wel aan! Afwachten is zo moeilijk
Ik zie ook een streepje. Maar weet niet of het vals is of niet, want ken hem niet. Van welk merk is de test?
Test is van zwanger en Kids ..... ik ga nu pas donderdag weer testen! Als het niet raak is moet ik binnen nu en woensdag ongesteld worden
Denk ook iets te zien. Maar durf niet te zeggen of deze positief is. Spannend. Morgen of overmorgen nog maar eens testen.
Hej dames bedankt voor het meekijken maar denk toch dat het indroog is geweest helaas net menstruatie begonnen! Het is gelijk begonnen met helderrood! Helaas een lf gehad van 10 dagen! Der is geen pijl op te trekken met pcos!