curettage, menstruatie, bloedprop?

Discussie in 'Miskraam' gestart door indewolken, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indewolken

29 dec 2008
    21
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb even een vraagje aan jullie en hoop dat iemand mij antwoord kan geven. Morgen is het 2 weken geleden dat ik gecurreteerd ben. Sindsdien heb ik bloedingen. (ik vergelijk het met mijn menstruatie)
    Ik weet dus niet of ik onderhand ook ongesteld ben geworden?
    Hoe zit dat eigenlijk? Mijn menstruatie en eisprong, kan ik die zeg maar gewoon doortellen van de vorige keer? Of is het na de curettage dat ik moet tellen? Ik weet het eigenlijk niet.
    Gisteravond had ik trouwens last van m'n baarmoeder, tenminste dat gevoel had ik. Menstruatiepijn leek het op, maar dan iets erger.
    Ging ik vanochtend plassen, schrok ik me wild. Na een paar keer bloed afvegen, had ik ineens en grote donkerrode bloedprop (prop voelde hard aan en kon het niet kapot wrijven, sorry voor de details)
    Ik schrok gewoon van het formaat, meiden weten jullie wat dit is?
    Maak ik me onnodig zorgen? Moet ik hierover bellen? Vandaar die buikpijn gisteravond?

Alvast bedankt voor jullie reacties en wens jullie allemaal veel sterkte.

Liefs

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    misschien was het nog een restje?
    ik zou zeggen als je het niet vertrouwd dan even de gyn of ha bellen meid
    ik weet het verder ook niet
    veel sterkte!

3. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    Hoe zit dat eigenlijk? Mijn menstruatie en eisprong, kan ik die zeg maar gewoon doortellen van de vorige keer? Of is het na de curettage dat ik moet tellen? Ik weet het eigenlijk niet.

je neemt de curretagedag als dag 1

bij mij was het precies zoals voorheen de 28ste dag na me curretage werk ik ongesteld maar het kan iets afwijken zei me gyn.

4. Trees

Trees Niet meer actief

altijd bellen als je het niet vertrouwd. Beter teveel dan te weinig. Het kan een bloedstolsel zijn en deze kunnen varieren van klein tot formaat mandarijn. Ook kan het nog weefsel zijn. Ze halen liever te weinig dan teveel weg ivm kans op verklevingen, waardoor je nog weefsel kan verliezen. Bij mijn eerste curretage heb ik drie weken gevloeid en bij 4 á 5 weken een eisprong en bij 7 weken een menstruatie. Het vloeien kan helaas wel een paar weken duren :(. Ik zit nu op dag 10 en het einde lijkt nog lange na niet in zicht.

5. indewolken

29 dec 2008
    21
    0
    0
    Meiden bedankt voor de reacties.

Hebben jullie ook zo lang gewacht met klussen? Ik bloed nou bijna 2 weken en ik weet dus niet wanneer het gaat stoppen. Als 't goed is, zou ik vandaag m'n vruchtbaarste dag moeten hebben en morgen m'n eisprong, maar mag niet klussen, omdat ik nog steeds bloed. En we willen zo graag..
    Ik denk dat ik maar ga bellen morgen.

Groetjes

6. Trees

Trees Niet meer actief

Slim dat je belt! Je mag niet klussen als je nog veel vloeit (volgens mij alleen bij heel licht bruinverlies?), maar ga er maar vanuit dat je geen eisprong krijgt als je nog veel vloeit. Waarschijnlijk ga je deze later krijgen. Sterkte nog!

7. indewolken

29 dec 2008
    21
    0
    0
    Nou in ieder geval bedankt Trees...
    Nog geen klussen voor ons dan..even geduldig zijn.
    Jij ook heel veel sterkte.

Groetjes

Deel Deze Pagina