Onzeker zwangerschapstest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by annisa, Jul 21, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik zou echt de aankomende dagen nog testen

2. Mi2017

Mi2017 Fanatiek lid

Dec 14, 2016
    2,569
    926
    113
    Nou dan hebben ze de test niet goed uitgevoerd of verwisseld... maar jou testen zijn echt positief:)
    Zoals al eerder werd gezegd zou als ik jou was een cb doen... laat je t weten hoe t is!!!!

3. megamutsje

megamutsje Bekend lid

Feb 14, 2017
    521
    166
    43
    Female
    Ik ben zo benieuwd.
    Ga je een cb doen

4. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Ik had thuis ook twee positieve testen en test bij huisarts negatief! 2 dagen later zelf weer getest. Heel erg zwanger hoor! Nu 28 weken. Haha

annisa likes this.
  5. annisa

annisa Lid

Jul 21, 2017
    50
    43
    18
    Female
    Meen je niet oeeeee ik ga morgen weer een test doen als die weer duidelijk is haal ik meteen de cb op

mariellevanr and XmoonlightX like this.
  6. annisa

annisa Lid

Jul 21, 2017
    50
    43
    18
    Female
    Ja toch wel raar he...ik ga morgen ochtend weer die van kruidvat doen,als die meteen duidelijk is,haal ik die van cb meteen op...ik houdt jullie op de hoogte,ben best in de war het is zo dubbel nu....

7. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    :eek: hoe kan je dan in hemelsnaam zulke duidelijke testen hebben! Ik weet zeker dat als je nu een cb zou doen er duidelijk zwanger zou staan..kan haast niet anders.

8. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Vind het wel echt knap dat je ondanks je verwarring zo rustig kan afwachten. Ik was per direct naar de winkel gescheurd (ja echt, inclusief bandsporen, stofwolkjes en al) om een cb te halen. Die test van je huisarts klopt van geen kanten..

Sylva, Meiske2015, velena and 3 others like this.
  9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Even voor je info wat betreft "meteen duidelijk": weet wel dat de kv testen de laatste tijd pas na de gestelde tijd duidelijk worden. Ook bij knallers. Het begint dan zeker wel met een zichtbare streep maar na een minuut of 20 heeft hij pas de kleur die hij normaal gesproken al eerder hoort te hebben. Niet dat je daardoor denkt dat het niet klopt ;)

10. annisa

annisa Lid

Jul 21, 2017
    50
    43
    18
    Female
    Ja heb ook echt de neiging,maar mijn partner zegt dat ook er was niet meteen een tweede streep pas na langere tijd,die vind dat ik erin door schiet:(.en als die van de huisarts negatief is met middag urine,zal het op de cb dan wel nu zichtbaar zijn..

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ja hoor!zeker weten!

12. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Ik vind de test te duidelijk en mijn man had rustig door mogen gaan met nuchter zijn hoor..terwijl ik ondertussen op weg zou zijn naar de winkel. Die cb was er hoe dan ook gekomen mezelf kennende:D

13. Anouk

Anouk Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,379
    836
    113
    Female
    Management Assistente
    Gelderland
    Ik weet dat een goeie vriendin negatief testte bij de 3e maar wist dat ze zwanger was.
    Thuis testen negatief, huisarts negatief, wist dat ze zwanger was dus inwendige echo gehad.... NIETS te zien!

8 maanden later is de kleine man geboren.....

14. Anouk

Anouk Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,379
    836
    113
    Female
    Management Assistente
    Gelderland
    Ik was inderdaad ook allang naar de winkel gegaan om een cb te halen!

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Nou... Die test van de huisarts geloof ik niet. Een huisarts die bv als anticonceptie ziet die vertrouw ik sowieso niet :D
    Ik kan me niet voorstellen dat je niet zwanger bent. Kv knalt bijna en die knalt tegenwoordig niet snel meer.

16. megamutsje

megamutsje Bekend lid

Feb 14, 2017
    521
    166
    43
    Female

Hihi geweldig. Ik zou hetzelfde gedaan hebben. En durf me tegen te houden als het vijf minuten voor tijd is

17. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Huh?? :eek:
    Hoe kun je nou bij je ha negatief testen als je thuis deze testen hebt!?
    Ik ga bijna denken dat je ha ze niet goed uitgevoerd heeft.

Dit zijn echt geen twijfeltestjes meer, maar overduidelijke knallers.
    Kruidvat droogt inderdaad veel later duidelijk op.

Ik ben heel benieuwd naar je volgende testjes, want ben er eigenlijk van overtuigd dat je gewoon zwanger bent.. :D

18. Roxje

Roxje Actief lid

Apr 17, 2017
    133
    52
    28
    Female
    Groningen
    Ik ben nu wel heel erg benieuwd !

19. annisa

annisa Lid

Jul 21, 2017
    50
    43
    18
    Female
    Ik kom net bij de Albert Heijn weg,helaas geen cb alleen weer die predictor...nu heb ik nog een van kruidvat gedaan en die geeft 1 streepje weer...heb hem echt net gedaan,ben benieuwd als het tweede streepje nog verschijnt zo....ik ga morgen wel gwn die cb doen...

20. megamutsje

megamutsje Bekend lid

Feb 14, 2017
    521
    166
    43
    Female
    Wil je een foto plaatsen?

Share This Page