Hallo, Ik ben zwanger, hoor je dan ook innnestelingsbloed te hebben? Ik heb het nog niet gehad namelijk.. En ik heb ook de hele tijd krampjes in me buik.. Is dit wel goed? Of hoort dat zo.. (ben namelijk erg bang dat ik een mk ga krijgen) Groetjes Marisss
Ik heb ook geen innestelings bloed gehad. (2x niet) dus geloof niet dat het moet. Krampjes horen erbij, er gebeurd een hele hoop daar binnen moet je maar denken.... Ik zou me geen zorgen maken meid, ga lekker genieten van je zwangerschap....
Ik 1x wel en 2x niet. En krampjes zijn volgens mij ook normaal. Heb ze bij elke zwangerschap gehad. Bij de eerste 2 maakte ik me er druk om, nu niet meer. Het hoort erbij.
Geen innestelbloed, wel veel kramp rond de 7 a 8e week. Dat kunnen je darmen zijn of je banden. Bij mij is het ook goed gekomen dus lekker genieten
geen bloed, wel heel veel krampen, tot steken aan toe! Mij benam het bijna de adem! Lekker genieten van je zwangerschap, succes!
Ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad, en gezien het formaat van mijn buik op dit moment geloof ik dat ie wel goed genesteld zit
Ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad, hoeft ook niet altijd! Er zijn vele andere die dit niet hebben gehad....
ik had 2 speldenpuntjes van bloed op me papiertje ik was toen 4 weken, maar velen hebben niks of anderen veel...het verschilt geen zorgen maken niet nodig
Ik had ook geen innestelingsbloed, ik vroeg mij ook af in het begin of dat erbij hoorde of niet...maar ben blij dat het dus niet hoeft. De verloskundige zei tegen mij bij de 11 weken echo dat het er erg goed uit ziet, dus ik maak me wat minder zorgen, ik was zo blij om dat te horen. Mijn zusje volgt een opleiding tot verpleegkundige en nu net dit semester is de bevalling, zwangerschap en alles wat daarbij hoort en ze zit me van alles aan mijn hoofd te vertellen, wat ik helemaal niet wil horen, dus heb ik lief tegen haar verteld/uitgelegd dat het allemaal wel goed komt/zit (omdat de verloskundige dat gezegd heeft en zij enkel dingen uit een boekje in haar hoofd moet prenten van het haar 1950) en heb haar gezegd dat ze weet waar ik het over heb als ze later zelf zwanger is...ik weet niet of ik daar goed aan gedaan heb, wat vinden jullie?
Ik vind dat je daar heel goed aan gedaan hebt! Geen 1 zwangerschap is hetzelfde en dus ook geen 1 zwangerschap kan je vergelijken met 'het boekje'
Hee meiden. Erg bedankt voor alle reacties..! Ben blij dat ik niet de enigste ben, die geen innestelingsbloed heeft gehad.. Maar vorige week had ik last van krampjes.. Nu niet meer..