vlees

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door christiane, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christiane

12 nov 2008
    90
    0
    0
    studente
    schoonloo
    ik kan sinds vandaag ineens me vlees niet verdragen
    had een lekker gehakt bal maar kon hem niet binnen houden
    komt dit vaker voor? of wie heeft dit nog meer

2. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Mijn moeder had dat ook, ze had nooit ergens last van behalve met vlees.
    Met bakken en braden stond ze te kokhalzen.
    Het gekke bij mij is dat ik totaal geen vleeseter ben en nu begin te watertnden bij het zien van vlees, vooral van die vette worstjes.
    Normaal gruwel ik daarvan maar nu word ik er wild van haha.

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, ik heb ook het tegenovergestelde: ik ben vegetarier, maar ik heb laatst toch maar mooi een dikke biefstuk besteld in een restaurant :oops: :D

Maar wat jij hebt kan heel goed hoor... Je smaak verandert. Probeer er zoveel mogelijk naar te luisteren. Je kunt ook andere dingen eten dan vlees toch?

4. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Heel herkenbaar... Kon de eerste 3 maanden geen vlees/kip/vis eten... Terwijl ik normaal gek ben op. Ik heb nu dagen waar ik nog steeds niet kan eten of ik eet het en hang binnen 5 min boven de wc...

Gr Jeanney

5. christiane

12 nov 2008
    90
    0
    0
    studente
    schoonloo
    aha oke hoop dat het snel veranderd
    want vind vlees heerlijk normaal gesproken
    en heb er ook echt zin in
    ik kan het alleen niet binnen houden dat is wel erg jammer.
    en ja andere dingen dan vlees kan ik ook wel eten:)

6. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    heb het ook gehad. Kon de eerste periode geen vlees of kip zien.

Nu niets aan de hand.

7. avana1986

avana1986 Lid

10 sep 2007
    86
    0
    0
    Ik lust heel veel vlees niet meer..
    maar at al bijna geen vlees. Lust nu alleen nogmaar gehakt.. en gehakt en gehakt... dat begint ook aardig me neus uit te komen :(

8. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Ik lust het nog wel maar bij het avondeten heb ik na een paar hapjes al genoeg.

9. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen

dat heb ik nou ook. Ik wil alleen nog maar vlees... haha...En die kaas waar ik zo dol op was, die kan ik niet meer luchten of zien!

10. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hoi,

Ja, dit komt vaker voor maar gaat vaak na een maand of 3 over. Blijf het dus wel proberen.. het is zonde om 9 maanden geen vlees te eten terwijl het wel zou kunnen!

11. christiane

12 nov 2008
    90
    0
    0
    studente
    schoonloo
    ik blijf het ook zeker wel proberen
    vanavond eten we bloemkool met aardappeltjes en vlees moeten we nog even uitzoeken
    maar laat het zeker niet staan want heb er wel zin in maar kan het alleen niet verdragen
    maar misschien heb ik het alleen met gehakt en kan ik ander vlees wel gewoon eten :)

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ja hoor dit kan heel goed. Als je zwanger bent kan je opeens de dingen die je lievelingseten was eel vies vinden en de dingen die je niet (graag) lustte opeens lekker vinden. Heel verwarrend he :D

Ik vind het irri dat ik iets lekker vind en een paar dagen later moet ik er opeens niet meer aan denken om het te eten.

13. christiane

12 nov 2008
    90
    0
    0
    studente
    schoonloo
    jah dat vind ik ook best verwarrend
    dacht mmmm lekker aardappeltjes met sla en een gehaktbal nou is nie echt doorgegaan had de gehaktbal nog nie eens op en stond al boven de wc aan de sla en aardappeltjes had ik geen zin meeer in

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha ja dat is echt apart. Kan je er eerst op verheugen en dan denkt je lichaam blijkbaar nee hoor dat hoef ik niet.

15. christiane

12 nov 2008
    90
    0
    0
    studente
    schoonloo
    nee haha me vriend die wou boontjes met aardappeltjes en rollade maar ik had er zo`n zin in maar heb er nix van gehad whaha

16. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik er ook erg last van. Zo erg dat mijn man pas vlees mocht braden als ik al gegeten had en dan met de keukendeur wagenwijd open. Want alleen van de geur werd ik al kotsjemisselijk.

Het was zelfs zo erg dat ik niet meer bij de slager naar binnen kon, want dan begon ik al te kokken. De slager vroeg nog aan mijn man of ik boos op hem was ofzo, omdat ik buiten bleef staan als we samen boodschappen deden!
    :)

Nu heb ik het bij bepaalde soorten vlees. Ik eet het dan gewoon maar niet op, beter de rest van de maaltijd opeten en binnenhouden, dan perse vlees willen eten en dat alles er dan uit komt...

Deel Deze Pagina