nu pas 1 dag gewerkt en kei kapot

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joanita, 25 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo allemaal

k heb vandaag een gesprek gehad op me werk, met me leidinggevende,
    heb al aangegeven dat ik al beginnende bekkeninstabiliteit heb, dus dat ik verder contact wil met de arbo arts vanwege dat ik nu al ontzettend last van heb

maar waarom ik dit stukje heb weggezet,

ik heb vandaag net 1 dagje gewerkt van 7 tot half 4 moet zeggen het was wel even druk want had een stagiaire vandaag onder me houde.

maar moet zeggen ik ben nu helemaal total loss, waar zou dit mee te maken kunnen hebben, ?/

ik wacht nog even jullie antwoorden af en dan ga ik lekker plat liggen in me verhoogde bedje aahahah heb ook al 2 matassen op elkaar liggen voor me rug en bekken klachten

liefs joanita

2. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    niemand?

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    de eerste periode in je zwangerschap ben je erg snel moe. Het voelt vaak heel gek, want je ziet vaak nog niet echt een buikje en vaak weten mensen het nog niet (allemaal), maar toch ben je doodmoe. het hoort er een beetje bij, dus doe gewoon wat je kunt en wat niet gaat, gaat nu eenmaal niet.
    Reageerde je leidinggevende wel goed tijdens het gesprek?
    Als je zwanger bent (anders ff googlen) heb je recht op meer pauze en zelfs op een rust-plek! Als het niet gaat in overleg met je verloskundige en daarna je werkgever een plan bedenken.
    En je natuurlijk thuis helemaal plat (of juist bol ;)) laten verwennen natuurlijk!

Probeer ondanks de vermoeidheid en BI toch lekker te genieten van het leven dat in je groeit! Het is helemaal niet raar dat zo'n wonder zo veel energie kost hoor!

4. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    leidinggevende reageerde heel goed, hoor

en ja buikje zie je ook al heel goed
    bij mij teminste al zeker een week of 4

we zien wel wat er terecht van komt ik ga nu slapen liefs mij
    ``

5. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Natuurlijk is het zo dat het bij je zwangerschap hoort dat je moe bent.

Maar ik heb bij mijn 2e ook gigantisch last gehad van bekkeninstabiliteit. Ik kon nog geen 20 meter lopen en de trap op ging ook niet meer. Uiteindelijk heb ik fysiotherapie gehad en een speciale band vanaf mijn middel tot mijn billen.

Ik was ook kei kapot van een dagje werken. Op een gegeven moment ben ik in overleg met mijn leidinggevende halve dagen gaan werken en toen dat niet meer ging, ben ik helemaal gestopt.

Mijn advies voor je: doe rustig aan en let op de grenzen die je lichaam aangeeft. Blijf niet doorgaan als het niet meer lukt, dat komt je eigen gezondheid en die van de kleine niet ten goede. Ik zelf vind dat ik achteraf teveel ben doorgegaan, vandaar dat ik je dit wil zeggen.

Sterkte met je klachten en een fijne zwangerschap verder.

6. Noetje

Noetje Lid

10 nov 2008
    25
    0
    0
    Inderdaad de eerste drie maanden kun je meestal wel hele dagen slapen. Luister goed naar je lichaam die geeft precies aan wat je kunt en wat niet. Ik ben redelijk eigenwijs geweest. Met het gevolg dat ik vanaf week 25 al thuis zit en ik moet zeggen dat dat ook niet alles is. Had liever zolang mogelijk gewerkt desnoods halve dagen.

Deel Deze Pagina