nerveus

Discussion in 'Zwangerschap' started by zwendy, Nov 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwendy

zwendy Lid

Nov 14, 2008
    83
    0
    0
    zoals jullie weten ben ik rond de 5.5 weken zwanger van tweeling, morgenochtend terug naar gyn. ben een beetje nerveus daar ik me niet meer misselijk voel en maar een beetje af en toe bandenpijn heb. moet wel zeggen dat ik al een buikje krijg daar wees mn vriend me op. :oops:
    dus het zullen nog spannende uren worden voor mij.

groetjes wendy

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    En heel veel succes bij de gyn morgen!

3. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    heel veel plezier bij je echo MAAR wees realistisch heel veel twins halen de 8 weken niet (omdat ze normaal pas een echo na de 8 weken doen zien ze vaak geeneens dat je een tweeling hebt gehad, vaak overleeft er eentje het niet)

Ik heb ook een vanished twin gehad, eerst duidelijk 2 en bijna 2 weken later nog maar eentje (maar zodra je dat hartje ziet ben je dat eigenlijk vergeten) ik hoop voor je dat ze alletwee nog veilig bij je zitten!

Ik wil niet negatief doen maar je wel wijzen op wat heel vaak gebeurd misschien ben je dan midner overrompeld als het gebeurd.. maa ik duim anders natuurlijk..

4. Birdie

Birdie Bekend lid

Sep 16, 2008
    528
    0
    0
    Gefeliciteerd, wat leuk, een tweeling!

De klachten zeggen niets over hoe of je nog zwanger bent of niet. Ik ben nooit echt misselijk geweest, een klein beetje maar. Ook mijn borsten waren ineens niet meer gevoelig, maar ik ben inmiddels nog steeds zwanger. Heb vertrouwen.

5. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ooh ik lees nu net in een ander topic dat je de hartjes al hebt zien kloppen van alletwee dus dat is een hele grote plus! dan is het anders.. meestal als het hartje al klopt heb je al een groot risico gehad , ik denk zelf ook dat je verder bent (eerder 6-7 weken ofzo) maar dat zullen ze dan morgen wel zien toch?

6. zwendy

zwendy Lid

Nov 14, 2008
    83
    0
    0
    ja inderdaad verleden week maandag allebei de hrtjes zien kloppen. echt prachtig, morgen als het allemaal goed is worden ze gemeten en weet ik eindelijk hoe ver ik ben. ja verleden week was ik normaal 4 weken en dat zei de gyn ook vroeg om nu al hartjes te zien kloppen, we zullen zien he morgen, ofwel slecht nieuws ofwel goed nieuws.
    groetjes wendy

7. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    gewoon van goed nieuws uitgaan hoor meid, niet zo negatief denken, wat betreft de klachtjes ja dat wisselde hier ook per week dus kan je geen peil op trekken..

8. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

Mar 23, 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    haha ik dacht ook al had ik een posi test dat ik heleaal niet zwanger was ik voelde de eerste 3 maanden niets.
    Bij mij eerste echo dacht ik dat ze me voor gek zouden verklaaren dat ik dacht dat ik zwanger was haha.
    Maar zo als je ziet... ik was toch echt zwanger.
    Niet iedereen heeft last van klachten.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd meid!
    Zoals al iemand zei. Klachten nemen toe en af en zijn bij iederee weer anders. Dat zegt helemaal niets.

Succes morgen. Het zit vast allemaal wel goed.

Share This Page