Menstruatie gevoel met 31 weken....

Discussion in 'Zwangerschap' started by toet, Dec 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Hoi!

Ik heb sinds gisteravond een menstruatie gevoel onder in mijn buik?
    Wat kan dit zijn?

2. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Ik heb dit gevoel ook af en toe sinds week 30. Heb het aan de VK gevraagd en zij zegt dat het komt, omdat de baby dan met het hoofdje tegen je bekken aan ligt. Dat kan een menstruatie achtig gevoel geven (Dit is namelijk ook het enige wat je herkent als buikpijn)

Kan dus geen kwaad. Alleen maar ter voorbereiding op. Morgen weer op controle. ben benieuwd hoe de kleine ligt.

Groetjes, Linda

3. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,017
    0
    0
    Ik heb het ook isnds vorige week, heel lichtjes maar... maar toch is het er! ben blij te horen dat er nog mensen last van hebben, dan is het iets normaals wat erbij hoort hé!

4. mamanu

mamanu Bekend lid

Nov 2, 2008
    577
    0
    0
    Hoi,

Ik had dat tegen die tijd omdat mijn kindje steeds dieper in mijn bekken ging liggen. Een paar weken later had ik er echt last van en dat kwam omdat het kindje was gaan indalen.

5. dayenne

dayenne VIP lid

Aug 14, 2007
    7,564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb er ook last van!
    Soms ook met flinke steken erbij.

Heel vervelend, maar als dat betekend dat ze lager gaat liggen dan vind ik het prima! Mijn maag kan wel wat ruimte gebruiken namelijk :).

Kan je die krampen ook krijgen als je baby in stuit ligt? Ik bedoel, kunnen ze dan wel indalen?

Mijn baby lag 2 weken terug met haar hoofdje naar beneden, maar ben bang dat ze weer gedraaid is omdat ik telkens schopjes lijk te voelen helemaal onderin....

Share This Page