onzeker!

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door kirsten kulpe, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten kulpe

7 dec 2008
    21
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    vorige week woensdag zou alles voor rob en mij veranderen want ik was/ben zwanger.
    Afgelopen zaterdag kwam ik thuis van boodschappen doen en kwam erachter dat ik een bloeding had of ongesteld was geworden heb de verloskundige gebeld en mijn verhaal verteld ze zei dat ik rustig aan moest doen nou zo gezegd zo gedaan gister maandag 8dec dus kon ik bij de verloskundige terecht normaal doen ze geen echo maar ze hebben een uitzondering gemaakt maar er was niks te zien ze maakte zich wel wat zorgen om mijn bloedverlies want het was toch wat veel en moet maar van het ergste uitgaan eenmaal thuis aangekomen toch de nodige tranen laten vallen natuurlijk.
    Later op de avond werden we allebei toch wat positiever want ik kan in ieder geval toch zwanger worden dus die onzekerheid is weg gelukkig.
    Aankomende donderdag moet ik weer naar de verloskundige en dan krijg ik weer een echo om te kijken hoe of wat.

Heb gisteravond mijn schoonzus gebeld om te vragen wat ik me bij een miskraam moet vorstellen en wat er dan gebeurd met mij en mijn lichaam maar daar kon ze me niet echt een duidelijk antwoord opgeven jammer genoeg.

Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij kunnen vertellen wat er gebeurd op moment dat je een miskraam en wat er dan uit je komt.

Alvast bedankt

Onzekere ik

2. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi Kirsten,

Jeetje, wat zal dat een shock zijn geweest voor je! Erg verdrietig!
    Ik kan je helaas geen informatie geven over een MK, ik heb zelf een MA gehad en heb een curretage moeten ondergaan met 9,5 weken.
    Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen!

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hoe lang was je zwanger? Ik heb een mk gehad met 5 weken en dat was gewoon een soort zware menstruatie. Maar het zal zeker anders verlopen als je al bijv. 12 weken zwanger was.

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje meid :(
    heel veel sterkte!

5. kirsten kulpe

7 dec 2008
    21
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Ik weet niet hoelang ik zwanger ben of was maar ik laat het allemaal op me afkomen donderdag en bereid me op het ergste voor natuurlijk maar goed leuk is t niet.
    Mijn lieve rob moest vanmorgen weer werken dus sta er alleen voor nee dat is ook niet waar want mijn zussen mijn moeder zijn er voor me maar ben toch iemand die t liever aleen doet.

Zeg er wel bij ben vandaag erg positief en kan er nier meer van maken op dit moment.

Bedankt voor jullie medeleven

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wanneer was je laatste menstruatie en wanneer vond de miskraam plaats? Dan kun je zo'n beetje uitrekenen hoe lang je zwanger was.

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik denk zo rond de 5a6 weken want je schrijft vorige week woensdag zwanger
    weet niet of je lang overtijd was?

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Als je nog maar kort zwanger was (5 à 6 weken) dan kun je een zware menstruatie met krampen verwachten. Het zal wat langer duren en heftiger zijn dan een menstruatie.

9. kirsten kulpe

7 dec 2008
    21
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    nou was al een jaar met de pil gestopt en had een normale gang van ongesteld zijn 2maand geleden dacht ik van laat ik eens uirekenen wanneer ik precies ongi had moeten worden en naar mijn idee was ik vorige maand een week overtijd en nu was ik zeg maar 2 weken overtijd en vorige week dus positief getest

10. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb een missed abortion gehad aan 7 weken, dus ik heb niks van bloed/stolsels verloren.

Ik duim voor je dat het in orde komt!

11. kirsten kulpe

7 dec 2008
    21
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    wat is een missed abortion?

12. Dreamsz

Dreamsz Lid

7 dec 2008
    20
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb sinds gisteren een bloeding ik zou 5 weken zwanger moeten wezen,nu bloed ik iets heviger dan met een ongesteldheid. Ik weet ook niet hoe het verder verloopt denk als een ongi ofzo.
    Volgende week moet ik ook voor de ckerheid nog een echo laten maken voor de tijd een testje als die negatief is hoef ik ook geen echo te laten maken,dan ist mis.Maar het is al mis want ik verlies nu al wel stolsoltjes enz
    Ik denk eigenlijk dat de verloop bij iedereen anders is

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    sterkte meis, ik hoop dat het loos alarm was en dat alles goedkomt

14. kirsten kulpe

7 dec 2008
    21
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    ik bloed minder dan normaal maar indd bij iedereen verloopt alles anders en ik w8 donderdag gewoon af.
    Maar een bloeding hoeft natuurlijk niks te zeggen veel mensen zullen zeggen nou het is mis maar kijk eens er zijn zoveel vrouwen die een bloeding krijgen en dan alsnog een kerngezond kindje ter werel zetten.

Ik hoop dat ik rob donderdag goed nieuws kan brengen maar dat moeten we maar afw88.

Voor mensen die in hetzelfde schuitje zitten heel veel sterkte en ga niet zitten stressen dat heeft geen zin als het fout is dan is het fout en moeder natuur stoot niet voor niets het vruchtje af leuk is het niet natuurlijk.

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb de hele zwangerschap van tygo ook heeel veel bloed verloren
    maar tygo heeft er geen last van gehad
    dus idd kan het wel gewoon bloedverlies zijn zonder dat er iets mis is met je kindje ;)

16. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    lief lief zusje van mij!

ik ga zo ontzettend voor jullie duimen!

Deel Deze Pagina