SMorgens een harde baarmoeder.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Gaby83, 14 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hallo verloskundigen.

Ik had een vraagje, iets wat ik me al een tijdje afvroeg.
    Elke morgen als ik wakker word is mijn buik vanaf het schaambeen tot net onder de navel ontzettend hard en opgezet. Ik weet dat dit m'n baarmoeder is. Maar ik zat me af te vragen hoe en waarom dat alleen smorgens is. En zelfs als ik heel lang op m'n rechterzij heb geslapen dan hangt ook echt helemaal naar rechts.

En dan had nog een vraagje. Sinds 2 wkn voel ik heel af en toe de baby. De ene dag wel en dan een paar dagen niet. Vanaf wanneer moet je de baby echt elke dag heel duidelijk voelen?

Groetjes gaby

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi gaby,

Vaak is het juist 's ochtends om dat je dan een volle blaas hebt waar de baarmoeder op reageert vaak is het na het plassen weer over.
    ALs je op je zij ligt zakt de baarmoeder door de zwaarte wat naar die kant. DIt is geen probleem en gaat bij het staan weer in het midden hangen.
    Heerlijk dat je de kleine al voelt!, vanaf 28 weken willen we dat je de kleine elke dag voelt bewegen.
    Doordat het voor die tijd nog zo klein is kan jebewegingen makkelijk missen. doordat je zelf druk bent maar ook doordat de baby anders is gaan liggen.
    Imke

Deel Deze Pagina