Onzeker

Discussion in 'Zwangerschap' started by aafke77, Dec 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aafke77

aafke77 Actief lid

Jul 21, 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Hallo Dames,
    Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die zo af en toe ineens aan alles twijfelen....?
    Vooral 's avonds als ik in bed lig slaat de twijfel toe...Wil ik dit wel? Ben ik hier wel aan toe? Kan ik het allemaal wel aan? Is onze relatie wel goed genoeg? Ga ik wel voldoende van mijn kindje houden? Wil ik er wel vanalles voor opgeven? Tuurlijk allemaal dingen waar wel allang over na hebben gedacht maar toch hé, soms..........ik voel me dan ook direct weer schuldig dat ik dat allemaal denk, want ons kindje is heus heel welkom...Pffffffff jak, ik word er walgelijk emotioneel van......Meer mensen....?

2. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Je bent idd niet de enige ;)

Alles hier prima voor elkaar hoor, groot huis, grote tuin, allebei een goede baan en super gek op elkaar... Maar af en toe komt de gedachte wel eens opzetten, ook al heeft het zo lang geduurt voordat we eindelijk zwanger waren. Volgens mij een hele normale gedachte...

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Heel normaal, hoor... Ik denk dat iedereen dat wel heeft... Het is ook niet niks en dat ga je eigenlijk pas beseffen als je al zwanger bent... Dan lees je er ook veel meer over en word je met je neus op de feiten gedruk, zeg maar...

En weet je? Het komt goed... Een heleboel dingen gaan straks gewoon vanzelf... Dat je achteraf denkt... "heb ik me dààr druk over gemaakt?" :) :)

4. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

Mar 23, 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    Nee heb ik eigenlijk nooit .... ik kan niet wachten tot mn heele leven op zn kop staat ik het heel druk krijg .... heerlijk

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja af en toe twijfel ik ook weleens. Niet over mijn relatie want die is sterk genoeg, maar wel of ik wel een goede moeder zou zijn. Ik denk dat veel vrouwen weleens twijfelen. Heel normaal. Het is ook niet niks om mama te worden.

Share This Page