Hallo, Zijn er veel vrouwen die een soort ongi gevoel hadden bij het begin van hun zwangerschap? Ik heb vanaf gister een zeurend gevoel in mijn buik. Ook wel een zwaar gevoel. Ik heb vrijdag een zwangerschapstest gedaan en had een licht streepje. Gister nog 1 gedaan en had toen een dikke streep. Ik heb nu ook al obstipatie zou het daarvan komen? Ik heb pas een miskraam gehad en ben nu dus erg onzeker. Ik hoop dat meer mensen dit hebben gehad en dat het er gewoon bij hoort. Groetjes
Gefeliciteerd Fleur! Ik had hetzelfde. Ik had ook het gevoel alsof ik ongesteld moest worden, helaas is dat gevoel nog steeds niet weg.
hoi fleur, Ik heb toen ik zwanger was ook heel erg last gehad van ongi pijnen Ik dacht echt dat ik elk moment ongi kon wordne Maar dit gebeurde natuurlijk niet Na week6 geloof ik ging dit bij mij over De ongi pijnen die je voelt kunnen komen door het oprekken van de baarmoeder Van obstipatie had ik bij beide zwangerschappen ook al heel vroeg last van, al voordat ik een positieve test had, dus dat hoort er ook gewoon bij Ik kan me voorstellen dat je best een beetje bang bent op dit moment, ik heb zelf ook 2 keer een mk gehad, dus ik weet wat het is Probeer toch een beetje vertrouwen te hebben in je zelf en je lichaam Want ej moet goed onthouden, dat een zwangerschap vaker wel geod gaat dan niet! Meis heel veel sterkte, en ik hoop dat je snel een mooie echo mag hebben! Liefs Ster
Ik heb dat ook. Ooit heb ik dan van een hele erge kram/steek en dan is het ineens weg. Ik heb wel de hele dag een beetje zeurende buikpijn.
Ik heb het ook! En dat was ook de reden dat ik vanmorgen even kwam kijken hier Fijn te lezen dat het normaal is!
Hoi, ik heb het ook nog steeds regelmatig. Maakte me er ook druk om. Gelukkig las ik hier dat het normaal is!