"Opboer"- en eetproblemen..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Jusi, Jan 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Een week vóórdat ik wist dat ik zwanger was, had ik een paar keer iets gegeten dat ik er later last van kreeg. Echt dat ik het ging opboeren zeg maar, en ik een heel broodje nog kon na proeven zeg maar.
    Echt vies iig. :)
    Nu wordt het telkens erger. :rolleyes:

Ook heb ik sinds gisteren helemaal geen honger, maar ja, een mens moet eten, dus je eet wel wát natuurlijk.
    Het is echt een heel vervelend gevoel, het lijkt of ik last van mijn maag heb, maar dat is het niet. :(
    Ik snap zelf niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar is het voor iemand herkenbaar, en hoe lang het evt. kan duren?

2. 4days

4days Niet meer actief

Ik had echt PRECIES hetzelfde! :) Kreeg geen hap door mijn keel! Het was ook nog net oud en nieuw en we gingen wokken... Dertig euro betaald voor een paar drankjes zonder eten, grrr...
    Maar bij mij bleef het maar een paar weken hoor ;) daarna trok het weg.

3. tientje

tientje Actief lid

Jun 28, 2006
    375
    0
    0
    ik heb er ook last van. lijkt wel of je keel dicht zit.

ook na het eten vaak boeren laten, terwijl ik dat normaal echt niet oor elkaar krijg.

4. Nicole1

Nicole1 Actief lid

Mar 19, 2008
    133
    0
    0
    Ik kon ook heel weinig eten tijdens mijn zwangerschap, werd wat verder in de zwangerschap wel beter, maar ben daardoor ook niet veel aangekomen zat vrijwel direct na de bevalling weer op oude gewicht!

5. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    hallo,

ik heb daar ook zo'n last van dat ik echt geen honger heb en als ik dan iets eet is het net alsof ik teveel heb gegeten en moet ik constant boertjes laten(sorry :oops: )!
    ook heb ik in de avond last van winderigheid en dat net vlak na het avondeten en dat duurd zo'n 2u!

groetjes sofie

6. Nicole1

Nicole1 Actief lid

Mar 19, 2008
    133
    0
    0
    hahaha fijn he zwanger zijn iedereen kan ervan meegenieten wahahahah!

7. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Ben blij te horen dat ik niet de enige ben. :)
    Gelukkig is het nu al een stuk minder!
    Maar ik ga er vanuit, dat het net als bij Cossy, maar een paar weken duurt. ;)

8. Burberry

Burberry Actief lid

Dec 21, 2007
    417
    0
    0
    ik het precies hetzelfde en die windjes laten komt me ook eruuug bekend voor hahaha...ik heb ook opgeblazen gevoel,boertjes laten,misselijk gevoel,tis wel vervelend maar ja je doet er weinig aan,ff volhouden hopelijk wordt het minder naarmate je meer weken zwanger bent...

Share This Page