Hoi meiden, Ik heb sinds gisteren ineens last van boedpropjes in mijn neus. Ben verder niet verkouden. Nu lees ik op internet dat er meiden zijn die al vroeg in de zwangerschap last van bloedneuzen hebben. Hebben jullie ervaring hiermee? (ja ja, de week voor de NOD komt er weer aan, dus we gaan weer op iedere verandering letten ) *Edit moderator: topic verplaatst*
Hoi meid, met die bloedpropjes heb ik geen ervaring,, maar de keren dat ik zwanger ben geweest, had ik van me allergie de raarste uiting,, de kwame bij mij juist van die hele rare klodders snot..! en heel af en toe wel een sliertje bloed.. maar die propjes waren bij meer de snot ! wel alleemaal beetje vies,, maar miss heb je er wat aan
Ik heb toen ik nog niet wist spontane een bloedneus gehad toen ik uit bed kwam. En met 6 weken had ik ook spontaan een bloedneus. Terwijl ik dit nooit heb/had
Hier nog een. Ik heb ook voordat ik het wist een bloedneud gehad en nu nog last van propjes, Dus wie weet is dit ook wel een symptoom..
ik heb ook een beetje raar snot met af en toe een beetje bloed erin,,,,dus tja je weet et niet he!heb blijft gewoon heel lastig ! succes
haha gefeliciteerd. Ik heb ook last van bloedneuzen, maar ben dus wel verkouden. Zal wel niets te betekeken hebben.
ik had afgelopen dagen ook een beetje bloed steeds in mijn neus... heb vanochtend getest.. hij staat in mn album.. in echt zie ik wel gewoon een heel dun 2e lijntje ..op de foto zie ik hem zelf niet eens es... kben benieuwd!
ik heb het nu ook al 3 dagen ofzo.. de ene keer me linker en andere keer rechterneus gat.. het loopt er niet uit ofzo maar als ik met zakdoekje erin ga dan zitten er toch grote bloedvlekjes op.... geen idee of het wat betekend want ik weet niet precies of ik verder in mijn cyclus ben dan dat er op mijn banner staat... ben wel verkouden geweest maar is al over
Yep hier ook geregeld bloedneuzen als ik mijn neus snuit of soms loopt het er ineens uit .. Voor de zwangerschap ook nooit last van gehad ..
Yesssss ik dacht dat ik een vreemde ziekte had! maar ik heb dus ook bloedneusjes en bulletjes (sorry) van bloed. Elke dag weer en dat merk ik pas als ik sochtends opsta. maar nu blijkt dus dat het met de zwangerschap te maken heeft. mischien omdat de adertjes nu veel beter doorbloed zijn (dat gebeurd toch bij het zwanger zijn) en dat ze dan maybe kapot springen ofso...
Hier nog iemand, voor mijn zwangerschap nooit last ervan gehad en nu plots dagelijks een bloedneus, voorals als ik mijn neus snuit. Ik heb ergens gelezen dat het wel degelijk door de zwangerschap komt, hoe het precies in elkaar zit weet ik wel niet meer. Liefs Stephanie