Onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mama Mars, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hoi,

Ik heb al eerder een bericht getypt,
    en hier gaf u aan dat ik dan indd zwanger zou zijn, daarna heb ik toch nog een test gedaan van etos en die was negatief maar had een dubbele verpakking en een paar dagen later met ochtend urine weer een gedaan, deze was binnen 2 min positief in de zin van twee dikke strepen kom ik een aantal tellen later weer bij de test staat er nog slechts een heel vaag streepie.. Daarna heb ik weer met kruidvat plus getest en die was positief maar na een paar min pas.. Na een week weer een test gedaan en binnen 1 min een vage streep.

Heb het vanmorgen voorgelegd bij de HA en van hem mag ik dus de Vk bellen voor een afspraak, Ik heb alleen geen id. hoelang ik nu zwanger zou zijn aangezien mijn laatste mensis 1 t/m 10 nov was. Als ik hun nou bel en uitleg dat me laatste mensis vanaf 1 nov was kan ik dan al snel terecht want dat zou al uitkomen op bijna drie maanden .. Weet niet waarom maar ben toch bang dat er niks zit omdat die testen niet knallend zijn.. wat zou je moeten zien ongever rond deze periode, en wat kan je vrwachten rond de 5 week ?

Alvast bedankt,

groet Mars

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Mars,

ik zou toch maar een afspraak maken bij de verloskundige. Vertel erbij dat je niet weet hoe lang je zwanger bent dan kan er snel een echo-afspraak gemaakt worden en dan weet je precies waar je aan toe bent!

Mirjam

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb vanmorgen de VK gebeld heb dinsdag een intake, en in het ziekenhuis maken ze de echo's dus ik heb aangegeven dat ik graag z.s.m. een echo wou ik heb vanmorgen dus ook naar poly gyn gebeld en mag morgen ochtend om 8.50 uur voor een echo komen.

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

heel goed, laat maar even weten als je geweest bent!

Mirjam

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zal ik zeker doen morgen ..

In ieder geval bedankt,,

Groetjes Mars

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hoi Mirjam,

Ik zou nog even laten weten als ik voor de echo was geweest..

Helaas geen goed nieuws, buiten dat ik weet dat ik gewoon via normale weg zwanger kan worden .

Er was op de echo te zien dat er indd een zwangerschap heeft afgespeeld, in me baarmoeder.

Maar dat alleen de placenta nog door groeit, die is nu 13 weken oud en groeit nog steeds.. Maar er is geen vruchtje te zien op de echo.. :( ..
    We hebben natuurlijk flink gejankt.

Vanmiddag om 14.00 uur ben ik bij de gyn geweest en toen was er van de placenta niks meere te zien ,, nou hebben ze het vermoedden dat het zich in de eileider/eierstok. afspeelt en er wel degelijk een zwangerschap zit, ik moet vrijdag weer bij de gyn komen die heeft dan meteen de uitslag van de bloedtest, en is die gewoon positief dan krijg ik volgende week een kijkoperatie..

Helaas heeft het niet o mogen zijn ..

groetjes Mars

Deel Deze Pagina