Oke ik ben eerder moe. Heb soms rare nachten zoals nu. Klaarwakker. Maar eigenlijk valt t me mee. Slapen doe ik vanmiddag dan wel. Nog zo'n 5 weken. Maar geen last van me rug of pijnlijke harde buiken. Of een kindje dat keihard trapt. ja de kleine dingen heb ik wel. Maar t valt me ontzettend mee nu ik verlof heb. Wie herkent dit ook? Ik schaam me wel een beetje omdat ik me (eindelijk) zo goed voel.
Ik had het ook en liep de dag voor mijn vliezen braken nog vrolijk in de stad te shoppen en zat op de fiets zonder probleem,lopen ging ook nog prima! Het enige wat ik ervan kan zeggen is: Joh meid,geniet ervan! Heerlijk zwanger zijn mooier kun je het niet krijgen! Zo heb je alleen maar fijne herinneringen aan de zwangerschap en de laatste loodjes!
je hoeft je nergens voor te schamen hoor ik zou zeggen geniet van je verlof, ga leuke dingen doen, daar heb je recht op
Ja, ik voelde me ook opeens beter vanaf week 36/37 zoiets. Ik ben de hele zwangerschap ziek geweest, me constant beroerd en uitgeput gevoeld (daardoor ook niet meer gewerkt vanaf week 6) en tijdens 'de laatste loodjes' voelde ik me opeens een stuk beter. Vooral meer energie (nesteldrang )! Wel indalingsweeen/krampen/steken, meer harde buiken/oefenweeen en snel last van bekkenpijn, maar ik kon opeens veel meer aan. Kreeg geen genoeg van mijn schoonmaakdrang! (Nu zijn de voorweeen begonnen en dat is ook wel heel vervelend en ik wordt ongeduldig... Maar zo zwaar als t geweest is, zal t niet meer worden. Ja nog 1 of 2 daagjes bevallen ).
Ik heb me ook nooit echt naar gevoeld. Tuurlijk heb je wel eens een brakke dag, maar ik kon prima fietsen, weinig/geen harde buiken, sliep wel redelijk etc. Met 41 weken ben ik nog een hele middag op de meubelboulevard geweest. Helemaal geen probleem. De dag erna had ik de kleine in mijn armen
Ik heb het ook! Voel me nu met 36 weken stukken beter dan tot en met een week of 30. Misselijkheid, vermoeidheid, blaasontsteking, ischias, verschrikkelijke bandenpijnen gehad. Nu heb ik alleen een beetje last van die buik die in de weg zit, vooral in bed. Natuurlijk ook het vele plassen 's nachts! Maar het is allemaal niks vergeleken met wat ik eerder in de zwangerschap doormaakte. Mijn verlof helpt er ook wel bij. Als ik een nacht slecht slaap, doe ik 's middags een dutje!
Ik vind de laatste loodje ook niet zwaar. Ik heb soms slapenloze nachten en last van maagzuur, maar over het algemeen energie over om het huishouden te doen....ik vind het heerlijk en geniet er ook van
nou ik spring niet in het veld ofzo maar vergeleken bij mijn vorige zwangerschao (20 kilo aankomen, hele grote buik die erg hoog lag, maagzuur, bekkenpijn, heel veel vocht vasthouden) vind ik nu zelf mezelf best lekker gaan maarja ik moet ook nog een tijdje haha (alhoewel ze voorbij vliegen hoor!) ik hoop dat het zo blijft, ik heb bij de eerste geen verlof gehad (ja 2 weken mocht ik even bijkomen) en heb nu extra vroeg verlof dus ik ga er extra van genieten *scheelt misschien dat ik eigen baas ben en mijn eigen verlof "betaal" dat ik me niet schuldig erom voel haha*
Bij mijn vorige zwangerschap vond ik het ook niet zwaar op het laatst hoor. Helemaal met 35 weken nog niet, maar je bent er nog niet he? Ik liep tot 42 weken door en die laatste weken werden toch wel erg vervelend.
ja dan heb ik er toch 4 weken vanaf gesnoept met inleiden met 38 weken GELUKKIG! ik werd op den duur echt depri (en als je al aan de anti depresiva zit is dat niet echt handig) ik ben nu helemaal zonder medicatie en hoop dat vol te gaan houden natuurlijk!