hallo allemaal Ik heb een vraagje: Ik ben medio december gestopt met de pil en daarna gewoon netjes ongesteld geworden. met een cyclus van 28 dagen. Nu heb ik vorige week veel geklust Za Zo Di omdat ik als goed is maandag mn eisprong had Zijn er nu goede kansen? En heb ik wel gemeenschap in de goede dagen gehad om kans te maken? Ik moet wel zeggen voel me sowieso beetje anders dan anders heel licht in het hoofd en steken bij mn heupen soms beetje krampen onderin de buik en kan niet goed op de buik meer liggen dan voelt het alsof er ballon ofzo in mn buik zit (beetje lastig te omschrijven) Ik moet dinsdag ongesteld worden.. Ik heb donderdag een test gedaan en die was negatief kan het alsnog zo zijn dat ik zwanger ben of niet? of is het zowiezo te vroeg? Bij mn vorige zwangerschap was ik gestopt in maart en in juni zwanger..
Als je maandag idd je ei hebt gehad, dan zat je met het klussen wel goed! Ik persoonlijk zou testen ná NOD. Succes!
okeej maar dat mn test negatoef kan zowiezo zijn dat ik te vroeg was? Ik heb ook smiddags getest misschien daarom minder hcg?
Ik denk dat je veel te vroeg getest hebt, 6 dagen voor NOD. Zou dinsdag nog maar een keer een testje doen, mocht je nog niet ongi zijn.