Hoi, Vandaag had ik de heledag het gevoel of ik ongesteld ga worden, maar ik heb nog een tijd van 2 weken en dan pas word ik ongesteld of niet. Ik voel onder in mijn buik steeds krampen en zeurend pijn af en toe maar het voelt ook of mijn onderbuik opgezet is en hard ik vind het geen fijn gevoel want ik was vandaag even naar stad geweest en ik kreeg steeds het gevoel of ik naar de wc moet echt ongesteldheid krampen. Ik voel me ook heel erg moe ik ben vandaag rond 11.30 uur opgestaan dus heb lekker uitgeslapen maar als ik nu in bed kruip van ik zo weer in slaap. Heeft er ook iemand hier ervaren na de eisprong, groetjes, ANGEL24
Zou het niet gewoon kunnen dat je misschien nu pas je eisprong hebt en daardoor wat buikklachten hebt? (daar krijg je vaak ook menstruatie achtige krampen van) Of er zit gewoon een griepje aan te komen waardoor je wat moeer bent en wat last van je buik hebt... Tja je moet even afwachten en ja wachten duurt lang
Hoi, We zullen afwachten nou hopen dat ik niet griep krijg want dat heb ik al gehad ik heb 1 week ziek in bed gelegen. Ik heb een warm kruikje op mijn buik gelegd het heeft beetje geholpen momenteel heb ik er minder last van gelukkig maar ik voel me echt niet lekker in mjin vel. Normaal heb ik deze klachten 2-3 dagen voor de menstruatie ik vind het heel raar. We zullen gewoon afwachten, groetjes, ANGEL24
ik had precies hetzelfde rond en net na mijn eisprong.. net ofdat ik superongesteld ging worden.. niet echt een fijn gevoel, maar wel een heel handig extra hulpmiddeltje om te bepalen wanneer je eisprong is en om dus te klussen bij mij heeft het iig zijn vruchten afgewerpt.. hopelijk is het snel raak liefs Daantje
na me eiersprong heb ik daar last van! dat gevoel dat ik ongesteld moet gaan worden! dus nu zit er niets anders op dan afwachten