hoi allemaal, mijn vriendin heeft 2 zwangerschapstesten gedaan en die waren bijde licht positief het moest een plusje zijn en vooral de verticale lijn was duidelijk zichtbaar. zijn er mensen die daar ervaring mee hebben en zwanger zijn? wat denken jullie is zij dan zwanger? ze zou nu dan 5.6 zwanger zijn. grt charisma83 en vriendin
hey hey, ja ik had dat ook bij mijn test... heb maar 1 test toen gedaan hoor... en moest best goed kijken om te zien dat et een plujes was maar k ben hartstikke zwanger ik was toen een week of 4 geloof ik... kan zijn dat als je later een test doet dat ie dan duidelijker is... maar dat weet ik dus niet zeker omdat ik er maar 1 heb gedaan maar k denk wel dat je vriendin zwanger is
zou als ik haar was die van kruidvat ff halen die zijn heel gevoelig. als je daar wart op ziet dan is eht vaak wel zo. bij mijzelf gaf hij 9 dagen na mijn ei al posi en ook duidelijk. dus niet zon tengen het licht houden streepje
een streepje is een streepje, ik denk dat ze zwanger is, ik had ook een heel licht streepje maar ben intussen 35 weken zwanger
Ik denk dat ze zwanger is! Want bij de eerste zwangerschapstest die ik had gedaan was er ook maar een licht streepje te zien, maar ben toch echt zwanger! Een paar dagen erna had ik nog een test gedaan, toen 's ochtends met ochtendurine en toen was het veeeel duidelijker te zien.
Ik had ook een een licht streepje, ben toen naar mijn HA geweest en die zei: 'n streepje is een streepje Heb de test bewaard en intussen is die streep veel donkerder.
Ja ik denk het ook hoor! En idd, de test van de kruidvat vind ik ook goed. Duidelijk en snel resultaat! En de eerste keer dat ik testte had ik ook een licht streepje in het plusje die daarna echt een stuk donkerder werd. Dag later kleurde het plusje meteen!
hoi meiden, Nou ik ben de vriendin en heb maar naar jullie geluisterd en vandaag een test bij de kruidvat gekocht. Deze was gelijk positief nu weet ik het heeeel zeker. Gr