Hoi hoi ! Ik ben nu bijna 16 weekjes zwanger , en 24 maart gaan wij weer naar de gynacoloog voor een echo.. Erg spannend , want als het meezit weten we dan of we een zoon of een dochter krijgen ! Ik zit echt de laatste 2 weken zo in de zenuwen , ik ben zo ontzettend nieuwschierrig.. Het geslacht maakt voor ons niks uit , het lijkt ons allebei super ! Maar het komt nu zo dichtbij , het gaat zo snel.. ik ben zo ZENUWACHTIG ! Is dit normaal ? zijn er meerdere mensen die dit hebben of hebben gehad ? Ik slaap soms niet s'nachts omdat ik zooooo nieuschierig ben !
ik heb dit bij mijn eerste ook gehad maar dan de komplete maanden hihi wij wilden hetn iet weten. tenminste mijn man zowiezo niet en ben dr maar in mee gegaan. is logisch hoor je bent gewoon zo nieuwsgierig wat het is en hoe het eruit ziet en natuurlijk of alles goed is.
Zeker! Ik heb morgen de 20w echo en ben ook al zeker 2 weken zenuwachtig en gespannen. Het geslacht wil ik graag weten, maar ben vooral bang of het kindje wel gezond is en of het goed groeit enz.. Heb ook weer een paar dagen nachtmerries
W8 maar tot de laatste weekjes haha.. dan word het nog erger.. Dan word je zo ongeduldig & wil je niks liever dan je kleine spruit in je armen hebben.. Ik word er al helemaal gek van, elke dag word de verlangen naar mijn kindje in mijn armen groter.. En de zenuwen spellen ook aardig op, niet zo zeer van de bangigheid, maar meer omdat ik niet weet wanneer het zal gaan beginnen.. Veel succes & plezier bij de 20 weken echo, geniet ervan!
Ik ben dus niet de enige gelukkig ! haha.. Ik maak me ook best wel zorgen over mn beeb , aangezien ik via de vk ben doorgestuurd naar de gyn.. Ik hoop dat ik kan genieten van de echo , en natuurlijk de rest van mn zwangerschap.. Het lijkt me afschuwelijk te horen dat het niet goed groeit ect.. Nou meiden , laten we ervanuit gaan dat alles oke is
Ik hoop het ook ja! Dat het allemaal gezonde, mooie baby's worden Ik wil ook meteen na de echo iets gaan kopen en dan eindelijk iets meisjes of jongens- achtig! heb ik echt zin in
Same here ! Ik word er nu wel gek van , als ik iets koop is het grijs , wit of creme Nu wil ik wel iets roze of iets blauws kopen !
Herken het precies. Ik was zenuwactig of alles wel goed zou zijn en zenuwachtig omdat we er misschien achter zouden komen wat het zou worden. Beide waren heel erg welkom! het is dus een meisje!
ik heb vandaag de 20 weken echo gehad en was ook erg zenuwachtig of alles wel goed was en dat was het gelukkig ook groetjes jolanda