onzeker

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Sonja165, Mar 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sonja165

Sonja165 Actief lid

Feb 25, 2009
    161
    0
    0
    Hoi ik weet niet of ik hier goed post hoor , ik zit nu met het volgende .Ik ben 37 heb een zoon van 14 een dochter van 11 en nu stemt mijn man eindelijk mee met een derde kindje .. Nu ben ik zoooooooo onzeker over het feit of het nog wel lukken gaat :oops: en dat ik nie moet zeiken omdat ik al 2 kinderen heb . Maar deze wens was zo groot bij me ik hoop dat iemand het herkent ;)

Liefs Sonja

2. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Ik zit helemaal niet in zo`n situatie, maar ik kan maar 1 ding zeggen.
    Je moet je gevoel volgen en zelf een max zetten tot wanneer je wilt proberen voor jullie 3e kindje.
    Ik weet wel dat 2 vriendinnen van ons (lesbi stel) tot de leeftijd van 40 zijn gegaan voor hun 1e kindje.
    M`n man is voor hun de donorzaad geweest.
    Ze is met goed geluk net voor haar 40e verjaardag zwanger geworden en bevallen van een hele mooie gezonde dochter die nu bijna 3 is.
    Dus je moet doen wat je hart ingeeft en wie weet kan een gesprekje met de huisarts ofzo wel fijn zijn.
    Veel succes met de keuze maken en hopelijk zijn jullie snel zwanger van een gezond wondertje als jullie kiezen om ervoor te gaan.
    En anders toch veel geluk met het gezinnetje wat je nu al hebt.
    Succes.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoi Sonja,

Tuurlijk ben je onzeker. Maar er zijn nog zo veel meer vrouwen van jouw leeftijd (of ouder) die ook nog graag een kindje willen. Ik ben er 1 van, 37 jaar en zwanger van mijn eerste.
    Misschien vind je het leuk om mee te praten in het 35+ topic?

http://www.zwangerschapspagina.nl/search.php?search_id=egosearch

Succes!

4. Sonja165

Sonja165 Actief lid

Feb 25, 2009
    161
    0
    0
    Hoi weer die kon ik dus niet vinden :oops: :)

Liefs Sonja

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

gewoon op het linkje klikken dat ik gaf, en dan ben je er ;)

6. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Je gaf niet de link van de 35+ topic, maar naar de lijst waar je je eigen berichten terug kan vinden ;)

@ Sonja: Zelf schrijf ik ook een beetje mee in de 35+ topic.
    Wij hebben ook al twee kinderen van 8 en 6 en zijn al een tijdje bezig voor de derde, wat helaas niet zo snel lukt maar dat heel bij ons een vrij duidelijke reden.
    Er zijn genoeg 'oudere' meiden die wel snel(ler) zwanger worden.
    Je kan de 35+ topic hier vinden :)

7. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    @Sonja,

Ik ben 39, 2 kids van 14 en 11... en nu zwanger van nr 3 nadat het helaas een paar keer mis is gegaan.
    Waarom zou het niet lukken? Gewoon van het positieve uitgaan, klussen tegen de klippen op en hoppa.. zwanger hehehe.
    in topic die giegel je gaf, zijn er meer van onze leeftijd die graag nog een keer een kindje zouden willen krijgen.
    We zien je daar wel dan denk ik :)

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oops :oops:
    Digibeet ben ik toch. Excuus!

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hoi sonja, ik herken je verhaal wel een beetje ;) ik ben zelf 38 jaar heb ook al 2 kids van bijna 16 en 11 jaar(vorig huwelijk) nu willen wij ook graag nog een kindje (voor mijn man de eerste) en ik ben ook bang dat het niet meer gaat lukken omdat we al 14 maanden bezig zijn! we gaan nu eerst deze week voor een sperma onderzoek want dat is volgens de ha het meest logische :rolleyes: maar toch twijfel ik er zeer aan of het toch niet iets met mijn leeftijd te maken heeft :( maar even afwachten en dan zien we wel!

aan de andere kant genoeg vrouwen van onze leeftijd hier die gewoon nog zwanger worden dus hou moed ;)

Share This Page