Ongi gevoel en pijn in benen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani11, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hai dames,

Ik heb sinds gisteren buikpijn, een soort ongi gevoel en nu op het werk moet ik best veel lopen en iedere keer als ik wil opstaan krijg ik zon drukkend gevoel in mn onderbuik dan moet ik echt even stilstaan want dan voel ik van die krampjes..en sinds een dag of 2 ook een soort spierpijn wat loopt van de binnenkant van mn bovenbenen tot aan mn knieen ongeveer. Is dit gewoon allemaal omdat de baby aan het groeien is?? Ben nog niets aangekomen en ook mn buik valt reuze mee maar toch voel ik me soms al zo zwaar ha ha kennen jullie dat gevoel?? Ik voel de kleine wel lekker goed bewegen als ik rustig zit :D

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi, ik herken je gevoel. Ik denk dat het idd de groei van de baarmoeder en/of baby is. En daarmee ook je banden die nu enorm hard oprekken. Dat is dat trekkende gevoel als je opstaat. Je bekken verandert nu ook van positie, dus ook je beenspieren moeten zich aanpassen nu - ik heb ook regelmatig 't gevoel dat ik overal spierpijn heb (ook onder m'n voeten enzo).

Het gaat gewoon super hard groeien nu! :)

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja die pijn in je been in bandenpijn, ik heb dat sinds kort ook wel eens.

En ik heb ook dat ik, vooral als ik veel loop of sta, steken krijg op mijn schaambot en schaamstreek.

Hoort erbij zegt de vk, is het gewicht van de baby dat erop drukt.

Deel Deze Pagina