Hallo allemaal, Even een vraagje aan jullie. Mijn cyclus is nog onbekend, dit is de 1e maand dat ik de pil niet meer heb geslikt. Moet ik van het gemiddelde cyclus uitgaan van 28 dagen? Dan zou ik a.s. zondag 26 juli kunnen testen. Heb echter wel verschillende verschijnselen wat een evt. zwangerschap zou kunnen zijn. Dit stop ik weer heel diep weg omdat ik eigenlijk niet kan geloven dat het in 1 keer raak zou zijn. Ik heb bv. last van steken rond mijn navel en in mijn rechter onderbuik en lies. Ook heb ik gevoelige tepels, rommelen mijn darmen, heb ik vaak last van hoofdpijn en heb ik vlagen van misselijkheid. Daarbij heb ik ook nog een ongi gevoel in mijn onderbuik, echt zo'n zeurderig opgeblazen gevoel. Mijn hondje ruikt de hele tijd aan me en is heel aanhankelijk. Ik zeg iedere keer tegen mezelf dat het niet kan en dat ik mezelf niet voor de gek moet houden.. Ben me er dus zeker van bewust dat me lichaam me ook voor de gek kan houden. Ik zou graag van jullie willen horen wanneer jullie zouden testen in mijn geval. Alvast super bedankt!!
Het kan zijn dat na het stoppen met de pil je cyclus veranderd, ook kan hij onregelamtig zijn. Dankzij het "ontpillen". Niet iedereen heeft hier last van hoor, ikzelf heb vanaf de 1e cyclus netjes regelmatig 28 dagen. Je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden hoor, Ik zou als ik jou was maandag een testje doen als je nog niet ongie bent geworden. Als die negatief eventjes afwachten en dan na een paar daagjes weer. Als je ongie lang wegblijft kun je eventueel contact opnemen met je huisarts.
hoihoi, tis idd maar de vraag hoe je cyclus is n het stoppen. Was je voor het stoppen regelmatig? En hoe lang was je cyclus dan? Je zou idd vanaf maandag kunnen testen, maar het kan ok zijn dat je een langere cyclus hebt. Ik dacht de eerste ronde ook dat het raak kon zijn en uiteindelijk had ik een langere cyclus en was het waarschijnlijk mijn eisprong die ik heb gevoeld. Ontpillen kan wel een jaar duren en je bent nu extra gefixeerd op wat je voelt. hopelijk ben je snel zwanger! suc6
Hoi hoi, Ik had eigenlijk ook dezelfde vraag als jij. Ik ben nu ook net gestopt met de pil en vraag me ook af hoe mijn cyclus nu precies is. Ik weet wel toen ik voor mijn eerste kindje gestopt was met de pil ik niet heel regelmatig ongesteld werd.. en ik had een vrij lange cyclus. Als het goed is heb ik binnenkort mijn ei of ik heb hem al gehad (dat vind ik altijd zo moeilijk om te zien). Ik heb ook last van mijn onderbuik en mijn darmen rommelen ook behoorlijk. Ik heb steeds het gevoel dat het mijn ontlasting is die dwars zit, heb daarom ook 1 laxeertabletje genomen maar ik heb maar geen aandrang (lekker fris, sorry hoor) Ik neem mij ook voor dat het niet in 1 keer raak kan zijn en dat het dan toch waarschijnlijk mijn ei is die ik voel. De vorige keer duurde het 9 maanden voordat ik zwanger was. Maar ik snap jou wel, ik denk toch ook steeds, zou het dan toch?? Ik wens je veel succes en mogen we maar snel zwanger zijn!! Liefs Jelisa
Hoi meiden! ik heb precies hetzelfde. Ik moet zeggen dat mijn lichaam nog weinig verschijnselen vertoont. Alleen mijn darmen rommelen en ik heb steken. Ik zou bij een cyclus van 28 dagen op 10 augustus mogen testen. Ik denk dat ik als ik op 15 aug. nog niet ongi ben dat ik dan een testje doe. Het kan natuurlijk ook zomaar later komen en het zou echt te mooi voor woorden zijn als ik in ronde 1 al zwanger zou worden. Ik heb een meisje die pendelt gevraagd wanneer en wat het zal worden en die zegt in september een meisje... Ik ben benieuwd. Mijn vriend is altijd super positief en het komt bij hem ook bijna altijd uit dus we hopen dat het in dit geval ook zo is! Allemaal veel succes.
Scheelt het trouwens ook nog hoe lang je aan de pil bent geweest en hoe zwaar deze was of niet? Liefs Sigi
Volgens mij maakt dat niks uit. Mijn vriendin was best lang aan de pil en had ook een vrij zware maar zij was na 3 maanden zwanger.
Ik had die klachten zo'n 2 weken geleden ook maar toen kwamen bij mij de rode duiveltjes. Je denk indd alsmaar stiekem, misschien toch! Volgens mij heeft het er ook mee te maken ja, hoelang je de pil geslikt hebt maar het kan natuurlijk per persoon verschillen! Suc6 dames en hoop voor jullie dat het raak is!
Hoe lang je de pil hebt geslikt, heeft als het goed is geen invloed op je vruchtbaarheid nadat je gestopt bent. Als je er erg veel aan moet denken, kun je natuurlijk gewoon testen. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Hoe er wel rekening mee dat je na stoppenb met de pil niet altijd netjes een cyclus van 28 dagen hebt. En dat je lijf je heel makkelijk voor de gek kan houden met allerlei kwaaltjes.
Hoi allemaal, Ik zit met dezelfde vraag ja. Ook deze maand gestopt met de pil en niet weten hoe lang je cyclus precies is. Ik houd dan ook voor nu maar even 28 dagen aan. Maar het klopt al niet helemaal. Want ik heb ovulatietesten in huis. En als het goed is moet ik vandaag mijn eisprong hebben maar de ovulatietests hebben nog geen één keer 2 streepjes aangegeven... Maar wij klussen gewoon lekker door. En ik zie het wel wanneer ik wel of niet ongesteld word. Is eerste maand altijd ff kijken hoe en wat denk ik. Als ik een cyclus van 28 dagen aanhoud dan zou ik 6 aug mogen testen. Nou succes met zwanger worden allemaal! Hopen dat het snel lukt. Liefs
Ja je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden! Maar ja ik weet het wel maar stiekem blijf ik toch hopen. Ik wacht geduldig af en als ik 15 augustus niet ongi ben geworden doe ik voor de zekerheid een testje. Echt spannend allemaal hoor. Ik merk wel dat ik er steeds minder mee bezig ben. Toen we net hadden besloten te stoppen kon ik nergens anders aan denken. Nu wordt het minder gelukkig!