Onzeker

Discussion in 'Zwanger worden' started by Yotsuba, Jul 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Als je echt zo graag zwanger wilt worden, waarom dan het gebruik van die testen uitstellen. Ze zijn er toch voor? Ik zou met vriendlief overleggen om ze te gebruiken, maar hem niet vertellen wanneer de test positief is, anders wordt het misschien zo'n 'het moet nu'...

2. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    @ zon: daarom zei ik ook... daartussen (36.5-37) weet je niet zo veel, maar ik heb het over kansen en het kan wel een indicatie zijn...

Tuurlijk kan je beter ovulatietesten gebruiken, maar als je geen idee hebt waar je in je cyclus momenteel zit kan dat best prijzig worden. Het was maar een tipje en het heeft mij toen iig veel geholpen. Mijn temp was toen nl 36.5 en bedacht me dat de kans (!) wel kleiner zou zijn dat ik zwanger was omdat dan (meestal!) de temp hoger ligt.

3. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Sja dat is mijn gevoel, ik wil dat gewoon nog even niet.
    Alsnog bang dat het dan moeten wordt en dat wil ik gewoon nog even niet.
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind t een super oplossing maar t moet ook zonder kunnen, als t na een tijd nog niet is kan t altijd nog.

Besides ik heb nogsteeds een beetje hoop dat ik wel zwanger ben

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Ik ben het volledig met je eens. Juist me de ovutesten heb ik ook het gevoel dat het dan moet, anders is er weer een gemiste kans. Dat gevoel vind ik verschrikkelijk en dat wil ik echt niet. Nu nog niet in ieder geval. En als jij dat zo voelt meid, moet je dat ook zeker niet doen. Kan altijd nog.

5. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Thx Saskia :)

Share This Page