oh stom nou zet ik er geen tekst bij , nou ja goed deze test is van vanmorgen en ik weet niet wat ik moet denken ik heb 2x keer posi getest met vroege predictor en 1x nega met clear blue ik moet woensdag ongesteld worden en mij cyclus is tussen de 25 en 27 dagen .. wat denken jullie grtz edith
oh sorry en vroege predictor zwangerschapstest , en ik heb hem uit elkaar gehaald want het venstertje glinsterde maar hij ook zo met het venstertje ! oh word hiet ook nerveus van !
ik zeg posi want zie duidelijk een 2e streepje .. ik heb ze ook in mijn album staan en idd het venster van de predictor test is wel lastig als je een foto wil maken had ik net zo ...
tja een streep is een streep en dus zou ik zeggen : zwanger maar je kunt het beste nog even een dag of 3 wachten en dan opnieuw testen aangezien hij dan donkerder zou moeten zijn ( HCG verdubbelt namelijk om de 2 dagen ongeveer )
ik ben een zeer ongeduldig meisje geloof ik ik hoop maar dat ,tie over een weekje duidelijker is maar het geeft weer hoop dat jullie em ook zien ! ohhhhhhhh wachten duurt lang je gaat toch aan jeeigen ogen twijfelen he ? maar jullie zijn dus niet negatief over de predictor vroege test ? grtz
nee dat niet maar voor je nod testen is altijd een beetje risico vol... kan zijn dat je nl. wel bevrucht bent maar dat de innesteling niet goed is gegaan en je dus alsnog ongi wordt maar kan ook goed zijn dat je wel zwanger bent maar het hcg nog niet zo hoog is dat het streepje ervan af knalt! hoop het laatste natuurlijk en snap heeeeeeeeel goed dat je dus voor nod test... zou ik oook doen hoor!
dankjewel dames ! ik denk dat ik gewoon maar ga winkelen nu , want anders ga maak ik mezelf geloof ik helemaal gek ! ik hoop ,t zo en voor iedereen op deze site natuurlijk ook ik wacht mijn menstruatie af ( als ik me kan beheersen natuurlijk ) volgens de menstuatie kalender kan ik 20 aug weer testen . dus wachten wachten wachten maar ! grtz edith
ga voor je duimen .. ik ben al overtijd en heb geen knal test dus het zegt niet altijd iets dat de test moet knallen hoop voor je dat het goed zit .