Onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lientje, 12 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ben nu net 5 weken zwanger en voel helemaal niets. Ik maak me ontzettend ongerust omdat ik helemaal niks voel. Gaat alles wel goed en zo ja, waarom voel ik dan niks>? Heb wel 10 testen gedaan en allemaal positief, bij de ha ook, maar kan het nog steeds niet geloven omdat ik dus niks voel. Dit worden echt een lange 7 weken voor ik voor die echo mag. Is er iemand die dit herkent en inmiddels toch een gezond kindje heeft?
     
  2. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Lin,

    Ik heb nog geen gezond kindje maar ik weet PRECIES hoe je je voelt geloof me...

    Maar heb er ook vertrouwen in dat het goed komt en hoop dat jij dat ook een beetje zo voelt!

    Jansen
     
  3. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Ik ben bijna 7 weken en voel nog niks. Bij mijn andere 3 voelde ik ook niks. ze zijn gezond. Het gaat zeker goed komen. Echt. Het is heel normaal dat je onzeker bent, maar niks om je zorgen over te maken. Echt! :) Groetjes Angelina
     
  4. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bedankt voor jullie bemoedigende reacties, alle beetjes helpen op dit moment. Ik zou hartstikke blij moeten zijn als ik op deze site hoeveel mensen maanden en maanden moeten proberen om zwanger te raken. Maar ja ik ben altijd een beetje onzeker ingesteld en dat werkt hier misschien ook een beetje in door....
     
  5. joep

    joep Actief lid

    13 nov 2005
    147
    0
    0
    Hi Hi wel grapig toen ik twee weken terug ook 5 weken was, schrijf ik hier op het forum precies het zelfde. En natuurlijk kreeg ik ook die zelfde lieve mailtjes. En weet je wat, nu twee weken later voel ik me nog precies zo. En ik denk dat dit er gewoon bij hoort. Want als ik straks naar de verloskundige ben geweest en overtuigd ben van het grote geluk, dan zal ik wel weer onzeker worden over andere dingen. Het zal er wel allemal bij horen, ze zeggen tegen mij allemaal maak je niet druk vergeet niet te genieten. En misschien moeten we dat wel doen, gewoon genieten en blij zijn dat we nog nergen last van hebben. Ps hartelijk gefeliciteerd, enne geniet er van!!!!!!!!!.
     
  6. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Jij ook gefeleliciteerd trouwens. Je hebt helemaal gelijk, we moeten er inderdaad van genieten. Dat valt alleen soms niet mee.. :)
     
  7. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Nou ik geloof dat ik me niet echt zorgen meer hoef te maken. Ben kots misselijk en hou niks binnen. Zomaar ineens.... Kan natuurlijk ook van de spanning zijn, maar goed ik heb weer een beetje moed erin...
     

Deel Deze Pagina