Waren dat de vliezen...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sammy1986, Sep 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammy1986

Sammy1986 Lid

Aug 17, 2009
    45
    0
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal,

net ging ik na de wc, en tijdens het plassen voelde ik iets binnenin wat ik normaal niet voel zeg maar;). Ik kon het een beetje plaatsen als het gevoel van het breken van de vliezen wat ik bij de 1e heb gevoeld. Maar toen kwamen er ook gelijk aardig wat druppels vruchtwater naar buiten. Nu komt er af en toe wel een drupje... en net toen ik weer van de wc opstond (voor een grote boodschap) kwamen er heel veel drupjes, maar ik twijfel zo ontzettend sterk of dit nu mijn vliezen wel of niet waren.
    Ik ben deze zwangerschap al aardig wat af en aan naar het ziekenhuis gegaan voor elke keer een loos allarm, dat ik eigenlijk nog niet echt durf te bellen. Ik had wel wat druppels in een maandverbandje, en het rook absoluut niet naar urine of wat dan ook... dus heb een sterk vermoeden dat het mijn vliezen zijn... maar durf gewoon niet te bellen. Ben vandaag namelijk ook nog naar de gyn geweest, dus vind het zo dom mocht het niets zijn... Wat moet ik toch:(:(

2. natjes

natjes Niet meer actief

hoesten of op je hand blazen en kijken of het er dan ook uit komt lopen. Zo ja, vang het weer even op en bel de verloskundige even!

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

probeer wat in een maandverband op te vangen en even de verloskamers te bellen om te vragen of ze willen kijken of het je vliezen zijn.

en je kunt ook even op je hand blazen mocht er dan vocht uitlopen dan kun je ook even bellen.

maar het kan natuurlijk ook gewoon afscheiding zijn.

4. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Ik zou wel even bellen, en wat opvangen.. Het beste is om het op te vangen zonder maandverbandje, in een bekertje of in je onderbroek. Want in maandverbandjes zitten andere geurtjes enzo!

5. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    meid je kan beter een keer vaker bellen dan niet toch en idd als je hoest of op je hand blaast moet het eruit druppen. Ik zou even bellen voor de zekerheid
    liefs en succes trotse moeder

6. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    ja als zouden je ze een zeurpiet vinden beter te vaak als te weinig gebeld hoor en inndd de tips zijn goed even op je hand blazen en proberen wat op te vangen al zijn het dan maar een paar druppels

7. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    En? Heb je het al uitgetest? Of heb je al gebeld!? Niet te druk maken hoor! Succes

8. Sammy1986

Sammy1986 Lid

Aug 17, 2009
    45
    0
    0
    Gelderland
    Nou, als ik op mijn hand blaas... dan komen er dus geen drupjes... maar een paar keer bij het opstaan dus wel. Ik heb nog niet gebeld... wacht het nog heel even af... Mochten het de vliezen wel zijn, dan is er verder niets ernstigs... das alleen maar mooi, want dan is het begonnen... maar als ik er over een uurtje nog niet zeker van ben, dan ga ik denk ik wel even bellen...

Allemaal al wel heeel erg bedankt voor de reacties!

9. Bri

Bri Niet meer actief

Daar in het zkh snappen ze vast dat het allemaal heel spannend is voor je. Je bent niet de enige die wel eens met loos alarm belt of langskomt. En als het je vliezen zijn, is het maar beter dat zij het weten!
    Ik zou ze toch even bellen, persoonlijk zou ik dat liever onder kantooruren doen dan 's avonds.

10. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    oke dan nou ik blijf het wel even volgen want dat is natuurlijk wel spannend!!! zou het wel of niet begonnen zijn :)

11. appelthee

appelthee Niet meer actief

oh meid,
    hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
    ik persoonlijk zou ook gewoon bellen, daar zijn ze tenslotte toch ook voor ...

toi toi toi

12. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

Mar 24, 2008
    593
    0
    0
    hey meid je kan nu beter bellen want is nu gewoon overdag dadelijk ben je vannavond helemaal niet gerust en moet je sávonds bellen en denk dat ze dat wel beetje vervelend vinden maar overdag moeten ze niet zeuren worden ze voor betaald en gaat om veilig heid van jou en de baby en je bent nog geen 37 weken dus moeten ze je wel even onderzoeken.
    succes laat weten hoe verloopt

liefs,

13. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik zou gewoon bellen meid beter te vaak dan te weinig.
    succes!

liefs

14. remes25

remes25 Actief lid

Aug 13, 2008
    180
    0
    0
    nagelstyliste en thuiszorg
    het kan ook zijn dat het van de slijmprop is. Die heb ik zelf afgelopen vrijdag verloren en nu soms is mijn onderbroek nat. heb ik laten testen door de verloskundige was geen vruchtwater. Maar goed als je het niet vertrouwd gewoon bellen. Beter een keer te veel dan te weinig

15. Sammy1986

Sammy1986 Lid

Aug 17, 2009
    45
    0
    0
    Gelderland
    De slijmprop ben ik vorige week al verloren... dus dat zal het niet zijn denk ik. De baby is ook al ruim 6 weken goed ingedaald, dus daar ligt gelukkig ook geen probleem. Ik had het er al een keer met de gyn erover gehad, maar als de bevalling begint, dan laten ze hem gewoon komen. Hij is er klaar voor zei hij. Maar heb verder vandaag niets meer gemerkt van mogelijk gebroken vliezen... ook geen weeën gekregen of iets dergelijks, dus ik vrees dat het niets was :( Helaas... toch nog eventjes wachten...

Share This Page