Hallo meiden, Ik ben nieuw op deze site, en ik heb me aangemeld omdat ik een probleem, nou ja een dilemma heb zeg maar... Ik ben vandaag preccies 1 week overtijd, had vorige week donderdag ongie moeten worden! Ik heb zondag de eerste test gedaan, deze was negatief ! maar vanaf zondag had ik gespannen borsten, menstruatie krampjes, met vlagen misselijk. Woensdag ochtend (gister) weer getest, en toen kwam er na een minuutje een heeeeeeeel licht vaag streepje maar deze moest ik haast bekijken met een bouwlamp erbij!. Dus ben ik naar de asstistente van de huisarts geweest, zij bekeek de test samen met een collega, en ze zagen idd een heeel licht streepje ook onder de lamp. Vandaag werd ik zo onzeker, dus weer een test gedaan. Dit heb ik s'middags gedaan en deze was weer negatief Ik heb vanaf zondag steeds meer kwaaltjes, zoals * gespannen borsten * grotere borsten * Geen ongie * Met golven misselijk (niet spugen) * regelmatig plassen * dunne ontlasting, (terwijl ik normaal slecht naar de wc kan) * rommelende darmen * Continu honger * emotioneel Wat zal ik nu doen??? Help ik word hier zo onzeker van!! Veel Liefs, Ronja *
Hebben ze bij de huisarts dan niet nog een test gedaan? Anders misschien morgen even bellen of ze bloed kunnen prikken.
Hey Ronja, Allereerst welkom hier! Enne, wat Cybi zegt, mss een bloedtest? Dan heb je 100% zekerheid.. Anywayz, good luck! Knuf Sookie
Hai, ook van mij hartelijk welkom. Over het algemeen is een streepje: zwanger! Maar wel gek dat je test daarna nega was. Idd even een bloedtestje bij de dokter laten doen, dan weet je het zeker. Succes!
Hoihoi! Ja, als je hier wat rondleest is het streepje=zwanger! En het kan dat je nu een nega test had omdat je overdag hebt getest en niet met ochtend urine als je weinig HCG aanmaakt kan dat... Dus morgen met ochtend urine een testje doen zou ik zeggen! Liefs en succes! MyLo
ronja87 alvast een voorzichtige felicitatie!Welke test had je gedaan,probeer anders de digitale test clear blue groetjes sara2000
Spannend!! Ik had idd ook een digitale van cb gedaan.. (met ochtendurine) En anders een bij de dokter,, Suc6!!
Hallo Dames, Nog steeds geen menstruatie tekenen aanwezig (gelukkig) Maar nog steeds geen positieve testen (op die ene vage streep na) Ik begrijp er niks van?? Ben ik nu wel of niet zwanger?? Ik moet misschien maar niet te veel hopen op een zwangerschap, want anders kan het wel heel erg teleurstellen als het niet zo is!! maar jah die gedachten is wel heeel moeilijk. Ik ga morgenochtend nog een test doen, is deze weer negatief ga ik naar me huisarts. Vragen voor een eventuele bloedtest!! groetjes ronja
Succes morgen! Ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt! Gaan jullie samen heen of ga je alleen? (ik weet eigenlijk niet of je van zoiets meteen een uitslag krijgt?)
hallo allemaal ik ben sally en nieuw op dit forum. ik zat net het bericht van ronja telezen en ik heb echt precies het zelfde! aankomende woensdag ben ik een week overtijd vandaag een test gedaan en nega! ik snap er nix van ik heb van de dag dat ik ong moest worden wel de krampen en pijn in me buik gehad telkens kijken nop de wc maar er was nix mijn borsten doen ook heel erg pijn vanaf dat moment , ik moet ook vaker plassen en ben best(al moet ik het zelf zeggen)chagie! ik heb al een dochter van 6 maar kan dit niet meer echt herrinderen hoop dat jullie iets weten en advies kunnen geven!! groetjes sally
Hey Ronja laat anders gewoon bloedprikken.. Je kan heel goed zwanger zijn ik hoop het! Maar ongesteldheid kan ook uitblijven door stress en andere dingen maar als je eerst een heel licht lijntje zag en een streep is een streep toch? Welke testen heb je gedaan? probeer eens een ander merk