Eindelijk vanmorgen positief getest. Dankzij de gynaecoloog die ons goed heeft geholpen met de iui. Het is nog niet te bevatten, maar we zijn erg blij.
Dank jullie wel. Nu ook nog bevestiging gekregen van ziekenhuis. Dus nu kunnen we er voor gaan. Tot nu toe al leuke reacties gehad van close vrienden en familie.
HEEL ERG GEFELICITEERD!!!!!!! Ik ben ook na 2,5 jaar zwanger geraakt via IUI (was de 4e IUI) en ben op 26-12 2008 bevallen van een gezonde zoon Luca. Ik heb een hele makkelijke zwangerschap en bevalling (4 uurtjes) gehad, dat mag ook wel na alles wat we in het voortraject hebben meegemaakt, of niet! We zijn nu weer bezig met IUI voor een 2e kindje, helaas zijn de eerste 2 IUI's niet gelukt maar we houden moed! GENIET ERVAN! Veel liefs Nataly
Dank jullie wel. Ik geniet nog steeds. Elke dag kijk ik toch of ik niet ongie wordt hahah. Dat zal pas stoppen als ik een echo heb gehad denk ik.
Hey Pearl Gefeliciteerd meid.. en je vriend ook natuurlijk.. We kennen elkaar van het IUI FOrum Echt een wonder.. Geniet er van... Ik weet hoe jeje voelt.. Ben ook via iui zwanger geworden... Groetjes