onzeker

Discussion in 'Zwanger worden' started by BlackAngel, Jan 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BlackAngel

Jan 29, 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

ben de laatste tijd redelijk verslaafd aan het forum :) ... ik wilde graag even wat met jullie delen.. ben namelijk redelijk onzeker.. en het is allemaal zo spannend... ben al 7 maanden gestopt met de pil... heb alleen niet mijn cyclus in de gaten gehouden.. we hebben in januari besloten dat we nu wel heel graag een kindje willen...

heb nu sinds 2 weken last van steekjes onderin me buik... soms misselijk.. winderig.. en rommelende darmen... heb normaal als ik ongi moet worden helemaal geen klachten... ben nu als ik uitga van een normale cyclus 3 dagen overtijd.. maar vanochtend neg test gedaan...

wat denken jullie zal ik ongi worden of niet?... is er nog hoop.. heb er wel een heel goed gevoel over maar vind het eng... dat als het niet zo is de teleurstelling zo hoog zal zijn...

groetjes

2. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey hey,

da klachtjes klinken wel heel bekend maar ja je leest ook vaak dat het door het ontpillen komt of dat je lichaam je gewoon heel erg in de maling neemt.
    Als ik jou was zou ik gewoon maandagochtend direct weer een test doen.
    (als je er geen ehbt zo wel even halen anders loop je morgen te balen dat de winkels dicht zijn, tenminste zoiets heb ik weleens gehad:p)
    Als je niet het type bent dat overal iets achter zoekt en na uren alsnog de terst uit de prullenbak gaat vissen om nog een keer te kijken kan ik je de duurdere testen van het kruidvat heel erg aanraden.
    Hij heeeft alleen wel een indrooglijntje (heel dun pennestreepje) en je mag m echt alleen als positief zienals de tweede streep van het kruis net zo dik is als de andere.
    Baalde eerst dat mn vriend m mee had genomen omdat de mevr daar had gezegt dat ze heel gevoelig waren (baalde omdat ik had gezegt dat ie kv2v5 mee moest brengen hihi) maar inderdaad ze zijn heel gevoelig.
    In mn album staan al mn testen.

Hoop dat je snel posi test!!!

Liefs mij

3. BlackAngel

Jan 29, 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je voor je snelle en lieve reactie ik heb nu die kv2v5... test gedaan en daar was niks op te zien... hoe lang duurt het voor je ontpilt bent...

ik ga geduldig nog even afwachten vind het zo raar... dat ik normaal als ik ongesteld word helemaal niks voel (gelukkig)... en nu wel wat dingen ondervind... ik hoop het zo erg...

ik houd je op de hoogte

4. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    black@ het kunnen twee dingen zijn laat ei omdat je al 2 week last van steken hebt en niet goed weet wanneer je ongi word.
    ontpillen kan ongeveer een jaar duren als je pech hebt.

ik heb daar geen last van gehad mijn cyclus was direkt weer op orde wat ik me kan herinderen.
    van 11 jaar geleden.
    succes met zwanger worden.

oja als je steken voelt is het verstandig te klussen en 3keer in de week zo ie zo tip van mijn gyn.

5. emje

emje Niet meer actief

ik heb pas met 5 dagen overtijd positief getest de dagen ervoor was allemaal negatief (digitale testen en kruidvat).
    het kan nog steeds. misschien was je eisprong iets later dit keer.
    ik hoop voor je dat je snel een posi test heb

6. BlackAngel

Jan 29, 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou vanmiddag had ik een roze bloedverlies bij het schoonvegen... shit op naar de volgende ronde dacht ik... maar nu na een hele dag zat er alleen een klein beetje donker bruin bloed en wit slijm op de tampon... verder heb ik heel de dag al last van kramp in mijn buik... hebben jullie enig idee wat dit te betekenen heeft... heb nog nooit eerder bruin verlies gehad ook niet vlak voor ongi... pffff wat is die onzekerheid irri zeg

7. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik weet niet wat het is maar heb je al een test gedaan? anders morgen even doen zie ineens dat je drie daggen overtijd bent, wel de twee voor vijf van kruitvat he

8. BlackAngel

Jan 29, 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja die heb ik vanochtend gedaan niks te zien.. zie 1 bericht.. daarom snap ik er niks van :S wat zijn vrouwen lichamen toch raar he ;)

Share This Page