hoi iedereen, ik heb een vraagje.Ik zie door de bomen het bos niet meer...welke vitaminen en/of foliumzuur gebruiken jullie??en wat zijn de ervaringen?? heb wel gehoord van etos zwanger willen worden die je cyclus regelt,maar daar heb ik denk ik niet veel aan want m'n cyclus is hartstikke regelmatig.ik weet het gewoon ff niet dus vertel wat je gebruikt en wat je ervaringen ermee zijn
ik gebruik nu nog gewone foliumzuur van de DA, die is bijna op en heb nu gevraagd voor foliumzuur met extra vitaminen, en ze gaf me Evasin, ziet er net zo uit als een pilstrip, nog niet gehad.
Onder het motto: "Doe mij maar een multivitamine met foliumzuur." ben ik bij gravitomon uit gekomen. Ik denk dat het niks uitmaakt. Ik denk trouwens dat foliumzuur zonder extra vitamine goedkoper is. Maar wat extra vitamientjes kan voor deze slechte eter geen kwaad.
bedankt voor jullie reacties! en ja ben ook een slechte eter,dus had al bedacht dat ik beter iets met vitaminen kon nemen.maar je hebt van ieder merk wel wat..dus kom er ff niet uit
Ik heb ook maar wat gekozen hoor, eentje die er voor mij het beste uitzag. Ben ook een slechte eter, dus wilde ook 1 met multivitamine. Ik ben uiteindelijk gegaan voor Davitamon Mama Compleet. Gewoon bij Kruidvat! Tot nu toe geen problemen mee. Nog niet zwanger, maar zit pas in ronde 2! Succes meid!
ik gebruik foliumzuur van albert hijn .2 euro ongeveer. als ik geen foliumzuur gebruik helpen ze je niet in de mmm stond in de formulieren. leeuw@ jeetje wat duur die evasin
bedankt allemaal wat het kost maakt me op het moment niks uit,misschien dat ik daar op de lange termijn anders over denk het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel pillen het zijn.ik zal van de week eens in de winkels kijken.. meer tips zijn antuurlijk altijd welkom
Ik gebruik Prena Fem van Orthica. Het is een complete multivitamine met foliumzuur en visolie die je heel je zwangerschap en als je borstvoeding geeft kunt gebruiken. Omdat ik niet tegen lactose kan heb ik voor deze gekozen....vrij van lactose, gluten enz. Per 60 capsules 22.25
Ik gebruik dagravit mama & baby, is gelijk voor mezelf een extra vitamine, doosje kost 15,95 volgens mij. Deze heb ik de vorige zwangerschap ook geslikt.. x Kim
hoi hoi, Ik heb wel de etos "zwanger worden" pillen gebruikt voor ik zwanger werd. ik had ook altijd een regelmatige cyclus van 26 dagen, maar er zitten ook stofjes in die een rol schijnen te spelen bij de vruchtbaarheid voor die maand. Hoe dan ook: ze zijn mij heel erg goed bevallen en had idee dat mijn stofwisseling zelfs vlugger ging. Er zit ook groene thee in dus misschien dat het verklaard? Ik was in ieder geval na 2 maanden slikken al zwanger, maar dat kan ook toeval zijn Nu slik ik "zwanger zïjn"van de Etos met visolie. Zit verreweg het meeste in van alle pillen. Ik eet wel hartstikke gezond, maar voor het gevoel vind ik wel fijn. Hoop dat je hier wat aan hebt! heel veel succes in ieder geval! liefs
Ik ben eerst begonnen met Etos zwanger worden omdat ze inderdaad je cyclus zou kunnen verkorten. Nou hier heb ik niet van gemerkt, mijn cyclus werd zelfs langer. Of het daaraan heeft gelegen, geen idee maar ik heb die pillen wel eruit gegooid! Ben nu over op Kruidvat vitaal zwanger, deze is voor mensen met een kinderwens, als je zwanger bent en als je borstvoeding geeft. Hier zitten alleen vitaminen en mineralen in en foliumzuur. Ook een stuk goedkoper trouwens! Die van Kruidvat zijn iets van 4 euro voor 90 dagen en Etos is iets van 8 euro voor 30 dagen!
truus@ de foliumzuur die ik heb van appie zitten 150 tabletjes in en is ongeveer 2 euro is veel goed koper
Ik begin vandaag met Etos zwanger worden, dus kan nog geen ervaringen delen! Veel 'goede' verhalen over gehoord dus ga ze maar eens proberen..Maar het zijn wel joekels die pillen, ben eens benieuwd hoe ik die naar binnen ga krijgen! :S
ik gebruik al een paar maanden centrum materna, ook mulitvitaminen met extra foliumzuur. Ik eet nogal onregelmatig door mijn werk dus dacht, wat extra vitamines kan nooit kwaad. Ze bevallen prima, makkelijk doormidden te breken om te slikken.