Hallo dames, Vorige week ben ik opgenomen in het ziekenhuis en daar ga ik in elk geval niet meer uit voordat onze zoon geboren is. Zoals jullie kunnen zien aan mijn banner, ben ik nog niet echt onderweg en heb dus per toeval een joggingbroek aangeschaft waar mijn buik in gaat passen. Die heb ik nog mee kunnen grissen voordat ik naar het ziekenhuis kwam. De komende weken moet ik dus in bed blijven en dan zit een spijkerbroek niet lekker. Dus ik ben met spoed op zoek naar een webwinkel of gewone winkel waar ik een lekker zittende broek kan kopen. Shoppen gaat niet nu. Ben al een paar dagen bezig maar het is super lastig. Hebben jullie nog tips of kunnen jullie meedenken.
hey meis! ik heb een joggingbroek vande H&M ( gewone collectie ) een zwarte driekwarter die lekker ruim valt bij mij en ook meerekt zeg maar! onder de sportkleding staan er net zulke als ikzelf heb anders misschien bij de wehkamp even koekeloeren ! sterkte iig lijkt mij nl. erg vervelend om nu al in zkh te liggen...... maar helaas heb je het zelf ook niet voor het kiezen knuf!
Oke dank voor de tip. Zal voor de zekerheid een maatje groter nemen denk ik? Knelt die niet op je buik als je lang zit (en dat doe ik dus haha)
haha manlief keek me gek aan aangezien ik broek zo van kont trek haha! maarre er zit alleen een label in van Hm sports en meer niet... ikzelf ben niet de slankste en heb de xl van HM gekocht en zit me heerlijk!Normaal heb ik maat 46 Oh zat even op hun site te kijken en het is deze broek: Zwart, 31-5648
Oh, jé, meid, wat erg voor je! Je bent nog maar net over de helft! In de eerste plaats wil ik je heeeeeeeeeeeeeel veel sterkt wensen. Wat fijn dat je überhaupt internet hebt! De standaard webwinkels heb je vast al rondgesurft. Ik bestel nog wel eens kleren via Bonprix, is in verhouding met de andere winkels als Wehkamp enzo goedkoper. Mijn pyama's komen daar b.v. vandaan en ze hebben ook dingen als trainingsbroeken en huispakken. Ik geloof dat ze ook wel iets van positiekleding hebben. Succes.
Wat erg zeg! net over de helft en dan al in het z.huis verblijven tot de geboorte... Vliezen zijn gebroken lees ik? Ik ga duimen!! ALs je op google zoekt joggingsbroeken, dan kom je op de site's uit die ook bij je bezorgen.. maar denk dat legging het beste zit.. Zeker als je de hele dag moet gaan zitten. Sterkte