Hoi Dames, Hier weer zo'n muts die onzeker is . Ben op dit moment bijna 9 weken zwanger en ik heb het eigenlijk wel mooi "doorgefietst" niet misselijk geweest enz... alleen moe en zere borsten. Nu heb ik vanaf gisterenavond pijnlijke steekjes in mijn schaamstreek dat doortrekt naar mijn bovenbenen en onderrug. Ik had al gelezen dat dit eventueel bandenpijn kan zijn??? Heb verder geen bloedverlies oid. Voel me verder ook eigenlijk prima maar kan het niet echt plaatsen. Ook met zitten krijg ik een enorme druk op mijn schaamstreek, misschien blaasontsteking??? Hebben meerder meiden hier last van/gehad?
ik heb ook een pijn inme buik ik had de vk gebeld en die zijn banden pijn maar weet niet of dat als ze vroeg kan
Hoi Jessie, Ik heb ook nog nergens last van, erg moe ben ik wel aan het einde van de dag. Vind je het niet raar dat je tot nu toe nog geen echt symptomen hebt gehad?, ik namelijk wel, dan voel ik me iets zekerder denk ik dat alles goed zit en gaat. De afgelopen dagen heb ik wel last gehad van bruinverlies en daar ben ik van geschrokken, maar de vk heeft met gerust gesteld. Ik zou gewoon de vk bellen en luisteren wat zij ervan zegt. Ben je al voor een eerste echo geweest?
Ik herken je 'klachten' wel. Heb het in het begin ook wel gehad. Alleen denk ik dat dat misschien kwam omdat ik me er toen heel bewust van werd dat ik zwanger ben. Voor de rest heb ik ook nergens last van gehad, nooit boven de wc gehangen. Tja, alleen nu heb ik heel snel last van mijn rug haha, maar ja, zirt ook een flink gewicht aan de voorkant . Als het niet goed voelt, moet je gewoon je verloskundige even bellen hoor!
Die steekjes dat kan een beginnende bandenpijn zijn, had ik ook veel in het begin (en nu wil je het niet weten...). Daar zou ik me geen zorgen om maken hoor Over die druk op de blaas, als je vermoedt dat het anders is dan normaal, dan is het bij de HA een kleine moeite om gewoon even een testje te doen voor een blaasontsteking. Het schijnt dat je daar als zwangere wel gevoeliger voor kan zijn, zeker als je ze in het verleden vaak hebt gehad.
ja hoor, heb ik ook gehad! Heb het nu soms zo erg dat ik dubbel klap van de pijn, oef! Alleen met 4/5 weken is die pijn innestelpijn en geen bandenpijn!
Ok thnx dames!! Ik maak me verder niet echt zorgen over de kwaaltjes, kan bij iedereen heel verschillende zijn, vind het zelfs wel fijn dat ik niet boven de pot hoef te hangen hahaha