hallo dames ik dacht het lijkt me wel weer leuk om een symptonen topic aan te maken .. dus iedereen die sypmtonen heeft .. barst los !!!!!!!!!!!!
Weinig symptonen tot nu toe, alleen een ongi-gevoel wat ik altijd heb ook bij mijn vorige zwangerschappen trouwens, dus het kan nog alle kanten op....
oke dan .. ja dan kan het alle kanten op ik duim voor je .. ! zelf heb ik wel gevoelig tepels, aderen zijn erg zichtbaar.. en een raar gevoel in mijn (,)(,) .. alleen is mijn NOD dag pas over 11 dagen 9 april is mijn NOD dag dus volgens mij kunnen die symptonen bij mijn nog niet of mijn ei moet eerder zijn geweest
mijn NOD was zaterdag, nog niets te zien.. al is dit mijn eerste maand met clomid, dus durf ik nog niet echt te testen want weet niet wat de medicijnen verder doen met je cyclus.. ik had maandag 15 mrt ongi gevoel in mn buiik (was rond mn ei) die vrijdag 19 mrt heel de dag buikpijn gehad, steken onder in mn buik bij mn lies.. toen verschrikkelijke pijnlijke tepels.. die sinds eind vorige week minder pijnlijk zijn geworden, daar in tegen wel pijnlijke (.)(.) dr voor terug, en sinds vannochtend misselijk en overgeven heb me ziek gemeld op mn werk, ben zooo moe en misselijk.. maar goed aangezien de clomid weet ik dus niet wat dat met mn lichaam doet dus ik wacht nog ff af, moet 8 april terug naar de gyn dus miss wel helemaal geen testje doen en de echo afwachten succes allemaal
hoi hoi dit weekend 2e poging...kan 12 aprilo pas testen...heb een raar gevoel in mijn onderbuik...alsof m'n blaas vol is...maar nadat ik geplast heb nog steeds dat gevoel...misschien m'n eisprong??!! mijn zus heeft wel bij alle 3 haar zwangerschappen gelijk gevoeld dat het raak was...ik heb dat gevoel nu ook maar misschien verbeeld ik me dat...omdat ik zo graag wil xxx
ja je gaat je dingen snel verbeelden als je het super graag wilt maar geloof me na 14 rondes doe je dat neit zo snel meer al hoop ik voor jou dat het niet zo ver komt..
wat vervelend voor je zeg...hoop voor je dat het deze keer raak is! ik durf zelf nog nergens op te hopen nog maar zo kort gestopt met de pil... xx
Ik heb last van 2 symptonen. Heb al 7 dagen last van buikkrampen en slaap daardoor onwijs slecht. Op 10dpo een temp dip gehad + bloedverlies en sindsdien niks meer. Vandaag is mn nod en er is nog niks te bekennen. Ga morgenochtend testen.
jeetje wat spannend zeg!!! ik duim vast voor je! Lovepeet 14 rondes alweer hopenlijk is het dit keer raak meid! Jeetje sabrina wat knap dat je niet gaat testen, hihi ik me denk ik niet in kunnen houden
Mmmm, ja symptomen: al zeker meer dan een week last van mn buik, alsof ik ongesteld moet worden zeg maar, zeer gevoelige borsten, sinds vanochtend smaakt de koffie niet lekker meer en das heel vreemd aangezien ik een echte koffieleut ben, lichtelijk misselijk en duizelig, vreemde plopjes in mn onderbuik, lage rugpijn en toen ik net mn meisje naar bed bracht voelde ik op de trap een heel vervelende steek bij mn schaambot. Ik weet niet of dit laatste ook als symptoom gezien kan worden, maar om de een of andere reden voel ik me echt zwanger. Nu nog wachten tot ik een posi-test heb en dan kan ik t met duidelijkheid zeggen! Liefs, Duveldraakje
Wat een fijne nieuwe topic!! Heb ook last van allemaal kwaaltjes, maar durf niet te hopen alhoewel ik dat wel doe! Mijn buik is constant aanwezig, steken in de borst, steken in mijn onderrug. Van het weekend misselijk geweest met vlagen... Kan volgens mijn banner over 7 dagen testen, maar heb een onregelmatige cyclus, dus hoop stiekem snel meer te weten. iedereen succes
nou wachten met testen leer je wel hoor na 2 jaar al ging ik net naar de wc en had klein beetje bruin verlies:x dus denk dat het bij mij weer nie raak is.. ik voel van alles maar toch ook weer niets ik wacht wel weer gewoon tot ik terug mag naar de gyn 8 april want zal er voor mij denk k niet in zitten deze maand succes meiden zal duimen voor iedereen..
Hi All, Ik maak mezelf ook weer helemaal gek, voel van alles: Ballon in mijn buik gevoel, af en toe een kriebel in mijn buik, lichte steekjes in mijn baarmoeder, vaker plassen, met vlagen misselijk, gevoelige tepels gelukkig niet meer. Mijn NOD is 3 april, moet dus nog een weekje geduld hebben. Wat vreselijk Sabrina84 dat het allemaal zo lang duurt, ik hoop dat het snel raak is voor je voor iedereen trouwens Ben benieuwd welke symptonen iedereen heeft. Wie zit het dichtste bij de NOD?
Hier nog geen klachten, behalve erg veel pijn in m'n buik af en toe, maar ik gok dat het m'n darmen zijn... (er heerst buikgriep), maar heb geen diarree ofzo... Verder voel ik me prima.
ik heb al een anderhalve week een opgeblazen gevoel... heb nu gevoelige tepels... soms steken in me borst... savonds vaak misselijk maar heel licht... hoofdpijn... en crampjes... maar allemaal maar licht... wel donkere kringen op me tepels... en meer puntjes
Ik had vorig week maandag (22.03.2010) eisprong. En ik heb sinds 4/5 dagen last van steken onderbuik, soms links soms rechts. 0ok heb ik rug pijn..
Hi, Wat is het rustig hier...mijn kwaaltjes zijn wat afgezakt. Ben wel moe maar dat kon ook door mijn werk komen, op moment erg druk. Mijn onderbuik is nog steeds aanwezig maar niet meer zo heftig, lichte hoofdpijn zo nu en dan. Mijn kwaaltjes nemen af net als mijn hoop dat het wel eens raak kon zijn hahahaa Ik moet nog even geduld hebben. Hoe is het met jullie kwaaltjes dan?
@Chupa: Zolang er nog geen bloed is, moet je de hoop nog niet laten varen! Hier gruwelijke buikpijn (vermoed eigenlijk een blaasontsteking, dus morgen ff naar de HA, licht in mn hoofd, misselijk (kreeg vanavond niks door mn keel, eigenlijk de hele dag al) m'n (.)(.) af en toe een licht steekje en bij aanraking een vreemd kriebelend gevoel, lichte hoofpijn, lage rugpijn en sinds gister staat koffie me echt tegen (dat terwijl ik bijna op koffie leef) . Ook merkte ik vandaag toen ik naar de WC was geweest veel slijm, normaal heb ik tegen mn OD aan licht slijmverlies, maar nu zijn het echt (sorry voor de ranzige praat) dikke klodders. Ik snap echt niks meer van mn eigen lichaam. Ik zit er zo aan te denken om toch alvast een keertje te testen! Ik voel me op het moment echt belabberd. Liefs, Duveldraakje
Nog even geduld meid, ik zit in hetzelfde schuitje....ik moet ook nog een dag of 4 wachten tot ik kan testen