Onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Flippo123, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Waarschijnlijk is deze vraag al 1000x gesteld hier.... maar ik stel hem toch nog een keertje... omdat ik een beetje onzeker ben zo af en toe.

Ik ben onder behandeling bij de gyn met clomid, heb afgelopen vrijdag bloed laten prikken op progesteron deze was 33,4, goed dus. Volgens de gyn heb ik 1 of 2 april mijn eitje gehad en zou dus vandaag op dag 11 of 12 DPO zitten.
    Op dag 5 DPO had ik wat roze afscheiding, weinig en was na 1 dag weer weg. Vanaf dat moment een trekkend gevoel in mn onderbuik, kan volgens de gyn een bijwerking zijn van de clomid, dus oke.
    Sinds vandaag wat bruin verlies, zo weinig dat t alleen te spotten is bij afvegen en t haalt mn inlegkruisje niet eens.
    Daarnaast sinds vandaag echt super gevoelige/ bij aanraking pijnlijke borsten, geen trek.

Kan dit mijn ongi zijn of is er nog een kleine hoop dat t wel raak is deze ronde?

Liefs

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik weet het niet. Ik kan niet op grond van deze symptomen zeggen welke kant het opgaat.
    Nog even wachten tot je kunt testen!

Mirjam

Deel Deze Pagina