Hallo Dames, volgens de test gisteren, ben ik nu zwanger (morgen 4 wkn) Nu is het zo dat ik al een half jaar bij de psychiater heb gelopen om van antidepressiva te wisselen. Wanneer zou ik nu deze beste meneer moeten inlichten, Hij zou voor mij een afspraak maken met de verloskundige in het ziekenhuis, ik zou in ieder geval de gehele periode onder behandeling blijven in het ziekenhuis. Moet is nog even wachten of meteen bellen?? alvast bedankt voor de moeite
hoi, gefeliciteerd! Ik zou de psychiater nu al inlichten, ik weet niet of hij iets heeft gezegd over de medicijnen die je gebruikt, of dat kan in deze hoeveelheid of dat je misschien op een ander moet overstappen? Of begrijp ik goed dat je al bent overgestapt vanwege de wens voor zwangerschap? In dat geval heeft een afspraak bij de verloskundige geen haast. Meestal kom je voor het eerst als je 8 weken bent. Gebruik in elk geval foliumzuur of een multi-zwangerschapsvitamine erbij. Goede zwangerschap gewenst! Mirjam
Dank je wel mirjam, bedankt voor je snelle antwoord. ik ben inderdaad al overgestapt vorig jaar dus dat zit wel goed. ik ben alleen niet op de hoogte van de wachttijden in het ziekenhuis dus als ik morgenvroeg posi test met de clearblue digi dan zal ik eens bellen en dan hoor ik het wel.