vakantie wel of niet stoppen met de pil??

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Stampertje23, Jun 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Hallo...

Mijn man en ik gaan in augustus op vakantie naar Egypte....
    Maar wij willen ook heel graag voor een kindje gaan....

Nu hebben we besloten om pas in september te stoppen met de pil... want we zijn bang dat als ik wel gelijk zwanger ben ik misschien last van moeheid heb of misselijk of dat het misschien wel daar mis gaat...
    Maar het kriebelt zoooo onwijs dat ik/we eigenlijk helemaal geen geduld hebben om te wachten....

Wat raden jullie als verloskundige aan... ik weet niet of jullie hier een oordeel over kunnen geven, maar ik weet niet goed hoe snel je lichaam reageert op zs... en wat dus wijsheid is!!!

Mijn man kan dat knopje wel omzetten maar ik heb het erg moeilijk mee!!

Alvast bedankt..

Stampertje

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi stampertje,

Besef goed dat je niet direct zwanger hoeft te raken. Het kan soms ook een tijdje duren. Maar het kan ook ineen keer raak zijn en hoe jij dan lichamelik op de zwangerschap zal reageren....tja dat is afwachten.
    Ook daar hebben ze te maken met zwangere vrouwen en is er een medische wereld. Maar ik begrijp wel heel goed dat het veel vertrouwder hier is.
    Al met al kan ik de beslissing niet voor jullie maken je moet doen wat goed voelt!

Imke

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    In ieder geval bedankt voor je reactie...!!!

Share This Page