Ik vraag me af of ik misschien toch zwanger kan zijn.... 19 maart heb ik mijn laatste pil genomen daarna "gewoon" ongesteld geworden..8 april was ik weer ongesteld dit duurde maar 2/3 dagen... op 19 juni heb ik echt een heel klein beetje bloedverlies gehad,(1 dag) en nu op 7 juli dacht ik ongesteld geworden te zijn maar is echt heel weinig geweest en op 10 juli al helemaal niks meer.....kan dit nog van het ontpillen zijn zo weinig bloedverlies of misschien toch zwanger....hoop t natuurlijk van wel, heeft 1 van jullie hier misschien ervaring mee?? liefs, muisje25
ik heb geen idee wanneer ik ongesteld had moeten worden....vanaf 8 april niet meer ongi dus........anders morgen maar even een test halen en doen..... weten we t zeker...
het kan ook zijn dat je gewoon niet zo erg ongesteld wordt. Ik ben het ook hoog uit 1 dag en als ik een erge maand heb haal ik soms 1,5 tot 2 dagen. Maar dat is zeldzaam. Ongesteldheid doet er eigenlijk niet zo toe het gaat meer om de eisprong! Maar bij twijfel altijd testen! succes
Lijkt me dat je aan het ontpillen bent of dat je cyclus in ieder geval even op gang moet komen: hij is behoorlijk onregelmatig. Kort ongesteld zijn is normaal, ik was het nooit erg heftig (soms heftiger dan anders). Het kan een behoorlijke tijd duren voordat je lijf weer zelf een goede cyclus opstart. Als je wilt weten of je zwanger bent moet je een testje doen. Dat kunnen wij hier op het forum niet weten namelijk