Hey iedereen! Even een vraagje... een vriendin van mij liet vandaag weten dat ze gaat stoppen met de pil. Ze ging een bloedtest laten doen ivm zwangerschap en ziektes??? Ik weet niet precies wat ze ermee bedoelde maar ik denk van te voren testen of je iets onder de leden hebt ofzo?? Weet iemand wat dit inhoudt? En of het nodig is? Ik ben al wel begonnen met foliumzuur, dat wist ik wel. Graag jullie antwoord!
lijkt mij chlamydia...of hiv...het logischt. Want dat zijn ziektes die je zwangerschap danig kunnen beinvloeden of zelfs mis kunnen laten gaan. Bij intrede in de MMM moet je daar ook op laten testen in ieders geval. Nodig...nee niet echt...behalve als je het zeker wilt weten. Chlamydia kun je bv hebben al langere tijd zonder dat je er iets van weet....
Ow ja nu je het zegt, dan zal dat het wel zijn. Is bij mij niet aan de orde. Maar ja tis wel goed, als ze twijfelt kan ze dat maar beter laten testen indd. Beetje domme vraag misschien.. wat is de MMM?
ik hoor wel eens mensen die zich van te voren uitgebreid laten checken voordat ze beginnen met zwanger worden. Dat gaat niet om vruchtbaarheid, maar puur of je gezond genoeg bent om zwanger te worden. Maar dat lijkt mij wat overbodig als je normaal gesproken goed gezond bent.
Ja precies, ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ze ermee bedoeld. Maar ga morgen op visite bij d'r, we zullen zien. Ik vind het zelf niet zo fijn om het zomaar tegen iedereen te vertellen dat we ervoor gaan. Maar ja, ieder voor zich