onzeker

Discussion in 'Zwangerschap' started by babydreame, Aug 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babydreame

babydreame Actief lid

Nov 9, 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Ik was 27 juli uitgerekend.
    ik ben vandaag alweer 41 weken,gisteren hebben ze gestript en ik had ook een zachte baarmoedermond en mijn bloeddruk was iets gestegen. ik heb aantal weken veel last van voor wee,en gehad,maar nu zijn de krampen iets krachtiger en toch altijd bang dat het niet door zet, ik heb ook veel last van gerommel en harde buiken om half 4 kreeg ik steets sterkere krampen maar ze komen nog niet regelmatig om de 15min of kwartier

herken iemand dit ook en konden jullie herkennen tussen oefen wee,en en echte wee,en.
    ik hoop dat het niet heel lang meer duurt:)

2. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

Jan 5, 2010
    523
    0
    0
    Ik herken het wel ik heb mijn mijn dochter ook steeds van die krampjes gehad en dacht nou het zet toch niet door en ben heel cliché ramen gaan lappen en de hond uit gaan laten waardoor ik wat meer pijnlijke krampen kreeg toen ben ik gaan douchen om te zien of de krampen sterker werden of weg gingen en bij mij werden ze sterker en ben ik 3.5uur later bevallen van onze dochter.
    Ik weet natuurlijk niet of de hond uitlaten en ramen lappen heeft mee geholpen maar het zette daarna dus wel door dus ik zou zeggen ga lekker een stukje lopen of lap de ramen of in iedergeval iets doen waar je wat mee rekt en strekt misschien werkt het.
    Succes met de bevalling!

Share This Page