Waarschijnlijk miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door loona123, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loona123

loona123 Lid

21 okt 2010
    29
    0
    0
    Leiden
    Ik ben vandaag 6 weken en 6 dagen zwanger. Gisterenmiddag had ik een slijmpropje verloren met bruin bloed, voor de rest geen krampen of pijn. Vanmorgen werd ik wakker met een zeurderig gevoel in mijn buik en zat er een beetje bloed bij mijn urine. 's middag werden het bloedstukjes en ik kreeg erge pijn in mijn buik en rug. Een uurtje erna had ik helder bloed en stolsels. Ik had de verloskundige gebeld en die rade me aan de huisartsenpost te bellen. Na lang wachten zei die man af te wachten en terug te komen als het bloeden was gestopt. Het zouden drie dingen kunnen zijn, miskraam, afstoting van een vruchtje als het tweeling is of innesteling. Maar innesteling is toch al ver voor 7 weken? Ik hoop dat het bloeden snel stopt, maar ik denk aan de hoeveelheid te zien dat het nog wel een tijdje aanhoud.

2. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik zou het niet weten, maar raar dat ze je niet laten komen om te kijken wat het kan zijn. Want met 6 weken en 6 dagen kunnen ze wel al een echo doen. Ik hoop voor je dat het niets te betekenen heeft. Succes.

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Vrij triest dat je niet langs mag komen. Ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat het goed zit!!

Suus

4. loona123

loona123 Lid

21 okt 2010
    29
    0
    0
    Leiden
    Er werd verteld dat ze me toch geen zekerheid konden geven totdat het bloeden is gestopt. Hij zei dat als er een echo werd gedaan en het hartje nog zou kloppen ik zekerheid had tot dat ik buiten was. Daarna zou het nog mis kunnen gaan. Dus nu moeten we afwachten:( Ons gevoel zegt dat het niet goed zit. Ik zag net dat het bloeden we minder is geworden, maar de buik en rugpijn houd nog wel aan.

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Het klopt dat het geen zekerheid geeft om nu een echo te maken, maar een echo maken als je niet meer bloedt geeft jammer genoeg niet veel meer zekerheid. Ze kunnen nu wél zien of het kindje nog leeft en of er een oorzaak te zien is voor de bloeding. Soms is er een hematoom te zien en dat is meestal onschuldig. Dus ik vind het echt heel raar dat je niet zou mogen komen. Ik heb nogal wat ervaring met dit onderwerp en ik heb nog nooit niet mogen komen bij een bloeding.

6. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Meid, vraag gewoon een echo daar heb je recht op !!!!!!
    Je bent al 6 weken en 6 dagen.
    Als je ziet dat het hartje klopt,
    dan is er weinig kans voor miskraam;) 3%

Sterkte !!!!!

7. loona123

loona123 Lid

21 okt 2010
    29
    0
    0
    Leiden
    Het bloeden is minder en niet meer zo rood. Morgenochtend gelijk bellen naar de huisarts. Ik heb nog wel een beetje kramp in mijn buik en rug.

8. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ik hoop dat het mee mag vallen,en dat het goed mag gaan met jullie kleine uk !!

9. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Hoi Loona,
    Ik duim heel hard, dat er niks met jullie beeb aan de hand is.

Ronduit belachelijk dat je verloskundige je zo doorverwijst en dat je vervolgens nog niet eens langs kunt komen ook!! Een goede verloskundige komt netjes even kijken.

Wilde het toch even roepen. Heel veel sterkte tijdens het wachten.

Liefs

10. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Pfff, ik heb ook precies hetzelfde. Al vanaf vrijdag bruin- en rozeverlies. Pijn in mijn rug en elke keer bij het afvegen weer roze slijm. Ik wacht nog tot maandag en dan bel ik de VK op. Ik kijk eerst of het vanzelf doorzet.

Bij de eerste had ik ook bloedingen en toen ik mijn VK belde moest ik gelijk naar het ZH voor een echo. Toen was er uiteindelijk niks aan de hand. Ik denk dat alle VK's dat zouden moeten doen.

De reden waarom ik nog niet bel is omdat ik mijn man niet wil teleurstellen. Hij gaat zich gelijk zorgen maken en dat kan ik er nu even niet bij hebben.

11. loona123

loona123 Lid

21 okt 2010
    29
    0
    0
    Leiden
    Gisteravond laat had ik opeens nog roze stolsel. Nu alleen nog bruine drap, geen pijn meer. Mijn vriend heeft vanmorgen nog gebeld met de huisartsenpost, zij vertelde dat ik moest wachten tot maandag voor een echo. Aan die huisartsenpost heb je echt helemaal niets:x Daarna gebeld met de verloskundige, die vond het heel raar dat we moesten wachten. Ze heeft gebeld naar het ziekenhuis en rond 15:00 heb ik een echo. Wel fijn dat er nog iemand naar je luistert :)

12. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Pfff, eindelijk! Laat je weten hoe het gegaan is?

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Fijn dat je nu toch mag komen, maar dat had gisteren dus al gemoeten. Vraag in het ziekenhuis wat het noodnummer is van de afdeling Verloskunde. Dan kun je dat zelf bellen mocht je nog eens ongerust zijn.

Ik hoop op goed nieuws!

Suus

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    succes !!

ik ga duimen dat het allemaal goed is ..

15. loona123

loona123 Lid

21 okt 2010
    29
    0
    0
    Leiden
    Ik ben weer terug en er zat geen vruchtje meer. Bij de echo kon de gyneacoloog niets zien, daarna moest ik bloedprikken en het hormoon zat nog wel in mijn bloed maar wel heel licht. Ik ben wel zwanger geweest maar het is toen heel snel afgebroken. Woensdag moet ik terugkomen voor bloedonderzoek en controle, de kans dat ik nog zwanger ben is nihil volgens de arts, maar ze wilt het nog even zeker weten.
    Een positief punt aan dit verhaal is dat we wel zwanger kunnen worden.

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat ontzettend verdrietig voor je. Ik kan nu een heleboel zeggen maar het is hoe dan ook een enorme klap. Hopelijk herstel je lichamelijk snel. Geestelijk duurt meestal wat langer. Het is een rouwproces. Ik vind het echt heel erg voor je.

Lfs, Suus

17. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Jammer, meid. Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven.

18. loona123

loona123 Lid

21 okt 2010
    29
    0
    0
    Leiden
    Bedankt voor jullie steun. Het is wel even moeilijk voor ons, maar het gaat gewoon door. Ben bezig met afstuderen en het einde komt in zicht.

19. loona123

loona123 Lid

21 okt 2010
    29
    0
    0
    Leiden
    Ik zie dat jij ook al een aantal miskramen achter de rug heb. Ik heb veel respect voor je en ik snel op geluk voor jou!

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    loona wat ontzettend sh*t
    neem je tijd om het een plekkie te geven .. en een super dikke knuffel voor jullie
    hoop dat het snel weer raak mag zijn

Deel Deze Pagina