onzeker!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door blackbird, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Hahaha ach ja je moet er wat voor over hebben. De 1 iets meer dan de ander. Maar uiteindelijk hebben we allemaal iets van onschatbare waarde.

2. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Ik ben ook erg onzeker. Maar dat komt omdat ik erg last heb van buikpijnen en krampen... Ik heb ook pijnlijke borsten en ben erg moe, maar daar kan ik wel mee leven. Moet nog ruim 4 weken wachten voor vk en echo ivm het werk van mijn vriend..
    Hopen dat het goed zit!

3. alexandramarina

12 okt 2010
    38
    0
    6
    Vrouw
    MBB'er in de screening
    Zwolle
    Heb ook dagen dat de klachten meer aanwezig zijn dan de ander. Mijn borsten blijven erg gevoelig en pijnlijk en daar ben ik stiekem enorm blij mee. Toch een bevestiging dat "het" nog zo is. Verder neemt mijn vermoeidheid wat af, zal wel zijn omdat ik er rekening mee hou en op tijd mn rust neem. Misselijk ben ik met vlagen en is tot nu toe nog te harden. Waar ik het meeste last van heb is het brandend maagzuur. Ten opzichte van vorige week zijn de klachten verminderd en dit maakt mij ook aan het twijfelen of het allemaal wel goed gaat. Ik zal moeten wachten tot 11 mei want dan is de eerste echo. Tot dan hoop ik dat ik de symptomen toch aanwezig blijven, want dat maakt mij toch wat minder onzeker.

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik ben nog maar 4.5 week zwanger, maar ik snap het gevoel. De dagen dat ik ongesteld moest worden had ik steeds buikpijn, maar geen bloed. Nu voel ik weinig, behalve wat gespannen borsten en ben toch steeds een beetje bang dat het fout gaat. Maar ik vind het absoluut niet erg dat ik (nog) niet misselijk ben! Daar zie ik het meeste tegen op...

5. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ik moet zeggen dat de onzekerheid echt met de dag afneemt!
    Ergens heb ik ook echt het gevoel dat het goed gaat komen!:D

6. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Hallo allemaal,

Ook ik maak me ernstig zorgen. Ik ben niet echt moe, mijn borsten zijn iets gevoelig, maar niet echt pijnlijk of gespannen, wel rommelende darmen en sinds twee dagen ongi-buikpijn en af en toe wat bruine afscheiding of licht bloedverlies. Vooral de combinatie van de buikpijn en het lichte bloedverlies maakt me erg onzeker. Ik ben echt bang voor een MK en door de spanning weer bang dat ik dadelijk daar een MK door krijg. Ik zou ook absoluut niet misselijk willen zijn, maar soms dan denk ik toch, was ik maar misselijk, dan hoefde ik me niet zo'n zorgen te maken, dan weet ik dat het goed zit. Natuurlijk is dat niet zo, want als je misselijk bent, dan denk je waarschijnlijk weer andersom. Neemt niet weg, dat ik niet goed weet hoe hier mee om te gaan. Heeft er iemand tips om rustig te worden? De stress is nl. nogal toegeslagen! Of zijn er die hetzelfde hebben gehad?

Liefs,

Bregje

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier nog zo'n onzekere muts ;)

Soms zijn er -tig symptomen aanwezig en dan is alles weer weg, pffff.
    Elke keer als ik naar de wc ga kijk ik ook op het papiertje, of die schoon is. Ben ook helemaal niet emo, het laatste jaar kan ik janken om niks...en sinds de positieve test van zaterdag heb ik nog geen traan gelaten!?!

Morgen naar de huisarts, dan weet ik nog niks natuurlijk maar dan wordt het misschien wel wat echter...hoop wel dat die onzekerheid minder wordt, bij ons allemaal!

8. eppo84

eppo84 Lid

10 jan 2011
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hier nog een onzekere

Net zwanger van ons eerste kindje, maar heb niet echt veel klachten en wel wat bruinverlies.
    Heb iets wat gevoelige borsten en af een toe wat krampen.
    Wel rommelende darmen en duizelig als ik te snel opsta.
    Moet nog terug gebeld worden door de vk maar zal daar rond de 8e week voor de intake terecht kunnen.

Hoop dat we samen kunnen praten over onze onzekerheden en elkaar wat zekerder kunnen maken.

9. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    ik sluit me erbij aan hi hi :D

ik ben nog maar 5 weekjes zwanger en ohw wat eng allemaal.
    ben heel moe en mega misselijk idd maar in vlagen heb nu
    tabletjes die ik 2 maal daags mag nemen en die helpen ietsjepiesje

verder nog niet wel last van onderbuik en harde borsten

groetjes Inkie

10. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb vrij onregelmatige (lange) cyclussen, maar dmv temperaturen toch duidelijk een eisprong gespot.
    Temp is sindsdien gestegen en niet meer gedaald.

Ik heb gevoelige borsten en sinds 3 dagen steekjes in mijn onderbuik..Ik weet niet hoe lang mijn luteale fase duurt, maar zit nu al op 18e dag na eisprong...Wilde nog niet meteen testen en mezelf gek maken, maar wordt nu toch een beetje onzeker.

Klinkt een beetje stom allemaal, maar vroeg me af of er mensen zijn die de klachtjes herkennen? Heb dit bij ongi niet eerder gevoeld.

Groetjes, Vlinder

11. eppo84

eppo84 Lid

10 jan 2011
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    @vlinder

Ik zou gewoon een testje wagen, je klachten kunnen zowel bij een zwangerschap als een naderende ongesteldheid horen.

Veel succes

Deel Deze Pagina