Hoi allemaal ik ben gister bij de vk geweest, en bloeddruk etc was weer goed het hartje weer horen klopen toch altijd fijn! maar moest een inwendig onderzoek omdat ik voor dat ik zwanger was een biopsie aan de baarmoeder heb gehad toen hij voelde vroeg hij mij hoe ver ik was was toen dus 30+2, hij zei dat de baarmoeder zich al aan het voorbereiden was nu heb ik al best wel vaak harde buiken moet het nu dus rustig aan gaan doen, kent iemand dit? en nog een vraagje ben dus ruim 30 weken zwanger en heb nog niet echt een buik wel is mijn maag behoorlijk dik geworden wel voel ik gelukkig mijn kindje goed maar ben erg onzeker heb eigelijk nog niet echt kunnen genieten van mijn zwangerschap dit komt ook omdat wij hier ruim 11 jaar op hebben gewacht, dus het kwam voor ons ook erg onverwachts nog, we hadden het al bijna afgesloten. sorry voor het hele verhaal maar moest het even kwijt en hoop dat ik wat antwoorden krijg. veel groetjes jacha xxx
hoi jacha, ik ben nog niet zover en pas zwanger vd eerste... maar zou lekker het advies vd deskundige opvolgen... tot de bevalling heeeel rustig aan doen, goed voor jezelf zorgen (of laten verzorgen )... geniet er maar van! werk je nog?
Hoi Jacha welkom hier en ik kan me goed voorstellen dat t weer ff omswitchen was toen je hoorde dat je (toch) zwanger was. Tuurlijk ben je dan onzeker, doe iig nu rustig aan. 30 weken is wel vroeg maar de kleine heeft n goede kans áls t zich aandient. Ik hoop voor jullie dat ie nog ff lekker in moeders schoot blijft zitten. Enneh.. lange verhalen zijn we hier onderhand wel gewend hoor
hoi ja ik werk nog maar ben bezig om er mee te stoppen werkgever werkt nog niet echt mee maar maandag afspraak met de arbo arts en denk dat die wel zegt stop er maar mee want ik hoef nog maar 3 weken en heb dan verlop. dit is ook mijn eerste zwangerschap dus allemaal beetje eng. bedantk voor je antwoord groetjes jacha