Ik begrijp dat dit fabeltjes zijn, maar iemand hier ervaring mee? Ik zou een Jongetje moeten krijgen..
Ik zou ook een jongetje moeten krijgen.......maar...........................ik zou er niet van uit gaan dat het waar is ))
Wij zouden een meisje moeten krijgen,en die krijgen we ook ! Ik zou er alleen niet teveel waarden aan hechten... Groetjes,
Bij mij klopt ie! Hoop ik, hihi, zou toch wat zijn als binnenkort ineens blijkt dat er tóch een pieletje aan mn meis zit!
Bij mijn zoontje voorspelde de Chinese Maandkalender een meisje. Dus dat klopte niet. Nu voorspelt ie weer een meisje hahah, nou het zal mij benieuwen.
Bij mij zou die een meisje moeten zijn. Was al een beetje op ingesteld (omdat ik het ook graag wil). Maar het klopt niet.
Ik weet niet goed hoe ik dat ding moet gebruiken. Moet je je leeftijd op het moment van bevruchting nemen of op het moment van geboorte?
Er staat meisje maar ik heb zelf een voorgevoel dat het een jongen is! We weten het hopelijk binnen 2 weekjes zeker na de echo
Volgens de kalender een meisje. En volgens de pendel ook....... Nog even en dan zullen we het weten! Ik wilde eerst wel weten wat het word, maar door omstandigheden hebben we het niet gevraagd. Nu vind ik het wel leuk dat ik het niet weet. Liefs petra
Ah dank je. Nou in dat geval zou het een jongetje moeten worden. Maar we weten het niet, hopelijk over een paar dagen wel!
bij mij klopte het tot nu toe volgens de kalender 2 x een meisje en ik heb ook 2 meiden nu staat er weer een meisje we zullen zien hihihihi
bij mij klopt het niet ik hoor een jongen te krijgen, maar op de echo was het een meisje maar je weet het maar nooit misschien klopte de echo niet haha