Onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mariebel, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik snap er werkelijk niets meer van... :(: :(:

    Een week na mijn ongesteldheid kreeg ik weer een bloeding.. nou ja bloeding het was meer bruin dan rood (sorry :oops: ).. en dat hield een week aan.
    Het stopte op vrijdag en de nacht van zaterdag op zondag had onzettende buikpijn, echte steken.
    De volgende dag was ik ook niet echt lekker te pas en dacht zelf dat ik gewoon de griep had gekregen. Maar maandag voelde ik mij weer helemaal goed en er was niets aan de hand.. toen ik rond 3 uur smiddags naar de toilet was geweest en bij het afvegen een propje zag zitten op het toiletpapier, toen dacht ik dat het misschien wel het propje uit de baarmoederhals kon wezen en dat je er draaden van moest kunnen maken, en dat kon ook.
    Dus dat zou betekenen dat ik vruchtbaar zou zijn.. Mijn mannetje weer blij want dat betekent "klussen"..
    De volgende dag had ik dus iets rose in de slip zitten...vreemd vond ik dat maar.
    En gisteren weer geklust :oops: , en die ging niet zo lekker want dat deed pijn.
    En nu weer een dag verder en heb vandaag ook weer wat bloed verloren... :(

    Ik snap er zo echt niets meer van, hoe lang gaat dat bloedverlies nog door..
    Je wordt er gewoon onzeker van..

    Sorry voor dit lange gedetaileerde verhaal, maar ik moest het ff kwijt..

    Groetjes...
     
  2. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Kent niemand dit probeem??? :(: :(: :(
     
  3. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Het spijt me, zou je graag verder helpen hierbij, maar ik herken dit niet :( sorry.
    Hopenlijk kan iemand anders je helpen.

    Groetjes Angela.
     
  4. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    ik had ook last van bloedingen ik was maar 2 dagen ongesteld!! en het stopte in 1x :(

    daarna ook nog heel iets bloed verloren

    maar daarna is het helemaal opgehouden ben waarscheinlijk ook zwanger!!

    maar ik zou het echt niet weten ik denk dat je beter kan afw8 of ik zou naar de HA gaan!!

    kuzz
     
  5. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ben bang dat ik dit ook niet ken .
    Heb dit gelukkig nog niet mee gemaakt .

    Sterkte er mee .

    Groetjes Joyce
     
  6. moni

    moni Actief lid

    3 dec 2005
    127
    1
    0
    Hoi Joyce,

    Ik heb al 3 cyclussen last van deze bloedingen. Ik ben eerst 1 week ongesteld en dan na een week begint het bloeden (iedere dag een beetje)en het gaat vaak door tot dat ik weer ongesteld moet worden. De ene keer rood bloed of roze en de andere keer weer bruin bloed.
    Ik wacht deze cyclus nog even af en dan ga ik naar de huisarts.
    Ik weet ook niet wat deze bloedingen betekenen. Ontpillen kan niet want ik ben in Augustus al met de pil gestopt.
    Sterkte ermee.

    Groetjes
     
  7. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik wacht deze week ook nog af want ik had vorige week de huisarts al gebeld over die bloedingen en zij zei dat ik het nog even aan moest kijken en als ik deze week aan het einde van de week nog steeds last had van de bloedingen dan moest ik een afspraak maken..

    Groetjes Joyce
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Als het maar een beetje is zou het met je eisprong te maken kunnen hebben. Heb ik al eerder gelezen. Ook klussen kan pijnlijk zijn rondom eisprong (niet erg logisch, maar ik heb het wel eerder gelezen)
     
  9. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Nou ik heb maar een afspraak gemaakt voor vanmiddag met de HA.. want het is vandaag niet anders geworden..
    Weer een bloeding.. :(
    Nu maar hopen dat ik wat wijzer ga worden.. :( :(:

    Groetjes Joyce
     
  10. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Suc6! Laat je wat weten?
     
  11. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    ja ik zal het hier melden... :)
     
  12. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Volgens de huisarts kon het geen kwaad en was het gewoon nog wat bloed dat je normaal ook tijdens je menstruatie verliest... :( :(
    En ze zei dat ik als ik over 2 weken mijn menstruatie weer had dat ik dan moest gaan tempraturen..
    Nu maar hopen dat het niet nodig is.. :D :D
     

Deel Deze Pagina