onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Aanstaandemama2, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aanstaandemama2

7 mrt 2011
    29
    0
    0
    Brabant
    hoi,
    ik ben op 5 maart gestopt met de pil.
    netjes op 29 dagen ongi geworden in april ook weer,
    op 3 mei weer ongesteld geweest dit was op 28 dagen.
    nu heb ik naar de eisprong last gekregen van steken in me lies lage rugpijn dit heeft 2 a 3 dagen geduurd en vage roze slijm met een beetje bruin.
    zondag avond kreeg ik erge buikpijn en een bloeding zoals menstruatie dit was in de ochtend verdwenen.
    ben toen naar de huisarts gegaan en die gaf zwanger als verklaring was geen bacterie of een infectie aanwezig. ook gaf de zw test negatief aan.
    maandag avond weer hetzelfde verhaal flinke pijn en bloeding in de nacht er wakker van geworden.
    dinsdag weer naar de huisarts die stuurde me door naar de genacoloog, deze heeft een echo gemaakt en daar was duidelijk een vruchtzakje te zien ik weer terug naar de huisarts met de echo's en die had het erover om me die dag door te sturen om me baarnoeder leeg te laten halen of wachten op me menstruatie zodat het vanzelf afgestoten werd en was dat niet zo dan volgende week weer terug om een echo kijken of er nog iets zit of dat het gegroeid is of om vervolgens nog mijn baarmoeder te laten legen.
    nu heb ik sinds gisteren ochtend tot aan nu constant een bloeding.
    weten jullie misschien wat dit kan zijn of betekenen.
    ik weet het allemaal niet meer.

gr deborah

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Hoe erg is de bloeding? Is het iets meer dan een normale mesntruatie, of is het veel meer?? Als het veel meer is, is het beter om meteen de huisarts te bellen. Als het iets meer is dan een normale menstrutatie is je lichaam het vruchtzakje aan het afstoten.

Op deze site kun je ook een vraag stellen aan de verloskundige, misschien is het handig om dat even te doen.

Ik snap heel goed dat je er onzeker van wordt hoor. Het is niet niks! Bel gerust naar de huisarts als je het niet meer weet.

Groetjes en sterkte Adrienne

Deel Deze Pagina