Onzeker

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Lizzy1986, Jun 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hallo lieve verloskundigen:)

Vandaag mijn termijn echo gehad en alles was goed, ik ben precies 9 weken, het hartje klopt en het was al lekker aan het bewegen :)

Nu heb ik al vanaf het begin Af en toe roze of oranje gekleurde afscheiding.. Het is steeds alleen met afvegen en ook niet elke dag. Heel soms is het een druppel wat iets donkerder rood is.
    Nu heb ik daar met 4,5,6 weken een echo voor gehad (in het ziekenhuis) en tot nu toe gaat het goed. Ik heb er ook geen buikpijn bij..

Ik blijf me alleen zon zorgen maken. Kan ik wat geruster worden nu het tot 9 weken op deze manier goed gaat? Of moet ik me zorgen blijven maken? Of moet ik hier toch mijn verloskundige nog over bEllen? Ik heb namelijk 4 juli pas weer een afspraak..
    Ik zou zo graag wat meer willen genieten maar dat gaat niet omdat ik me zo zorgen maak:)

Alvast bedankt..

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Ga maar lekker genieten van de zwangerschap.
    Een kloppend hartje is een heel goed teken.

Het roze/oranje afscheiding kan komen doordat alles beter doorbloed word in de zwangerschap en dat daarbij een vaatje kapot is gegaan in de baarmoedermond wat naar buiten komt. Geen zorgen om maken.
    Word het helder rood dat moet je de verloskundige bellen.

Groetjes Ineke

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Thanks Ineke:) soms moet je gewoon ff bevestiging krijgen :)

Share This Page