onzeker

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door reallove, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Hoi allemaal

Hier een berichtje van mij
    Ben al een flinke poos niet meer aanwezig geweest omdat ik me er minder mee bezig moest houden ;)

Maar wij zijn nu al meer als een jaar bezig heb toen we net begonnen waren met oefenen 4 maanden daarna een knal posi test gehad een dag over tijd helaas de dag erna ongesteld dus was het weer weg

daarna nog twee keer een twijfel posi gehad maar ook gewoon mijn periode die doorzette

Nu alweer meer als een jaar verder en ik hoopte er eigenlijk al niet meer op ( wilde naar de huisarts stappen zodra we verhuist waren )
    Ben ik vandaag weer een dag over tijd
    Heb een regelmatige cyclus van 26 dagen met tot nu toe 2 x een periode van 29 dagen en 3 x een periode van 25 dagen voor de rest ben ik heel stipt

de vorige maand had ik een periode van 29 dagen
    Vanochtend dacht ik ( gezien bepaalde symptonen ) ik gooi er een test tegen aan op 27 dagen ennnn deze is weer posi en dit is een duidelijke plus de test is van clear bleu

Maar nu komt de angst dat me periode alsnog door zal gaan zetten heb licht wit verlies maar niks ernstigs verder voel ik me buik wel werken maar echte krampen zijn er niet

Sorry maar op den duur wordt je onzeker tenminste ik wel en durf eigenlijk al niet meer te hopen dat ik zwanger ben
    Als deze periode toch doorzet ga ik met deze uitslag ook door naar de huisarts

iemand hier misschien meer ervaring mee ??

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je een foto van de test zodat we kunnen ,meekijken??

Overigens zou ik gewoon je langste cyclus aanhouden en dan zou je nu dus nog 2 dagen voor je NOD zitten (nod op dag 29 zoals vorige maand).

3. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    heb geprobeerd een foto te maken maar krijg die dingen er nooit op op de een of andere manier :(

Dan zou dit mijn 3de lange cyclus zijn en dit is niet echt mijn doen maar ik wacht indd tot maandag verder als het dan nog niks is dan test ik dinsdag nog een keer ter bevestiging en dan hopen dat het blijft zoals het nu is
    we wachten nu al lang genoeg ;)

in ieder geval bedankt voor je reactie
    liefs

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Jammer dat het niet lukt!! Was de verticale streep net zo breed en even blauw als de horizontale streep?? Of was hij lichter??

Klinkt wel hoopvol hoor!!

Ennuh, trust me, ik weet hoe erg het is als je zo lang moet wachten. Ik heb 7 jaar gewacht op een gezond en levend kindje ;)

Deel Deze Pagina